لودسل خمشی یکی از پرکاربردترین انواع لودسل یا حسگرهای توزین به شمار می رود. جهت ساخت برخی از انواع باسکول و ساخت دستگاه های توزین و لاشه کش از قابلیت های لودسل خمشی استفاده می شود. فروش لودسل خمشی در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد و از جمله سنسورهای صنعتی محسوب می شود و نقش اساسی در دقت اندازه گیری اجسام مختلف دارد. به طور کلی کاربرد لودسل در اکثر سیستم هایی که نیاز به محاسبات اندازه گیری و تعیین کشش دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروشگاه توزین صدر با تلاش فراوان توانسته مجموعه ای از انواع لودسل را تهیه و آن را در مدل های مختلف در دسترس صنعت گران قرار دهد بنابراین برای خرید لودسل فشاری و سایر لودسل ها از سایت ما دیدن فرمایید.

مشخصۀ لودسل خمشی

همانطور که در مطالب مذکور بدان اشاره نمودیم، لودسل خمشی، نوعی سنسور الکترونیکی است که جهت اندازه گیری نیرو و وزن در ساخت دستگاه هایی با قابلیت توزین و اندازه گیری نیروی کششی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برخی از انواع ترازو، باسکول، دستگاه های لاشه کش و ... از لودسل خمشی دو طرفه و دیگر انواع لودسل بهره گرفته می شود. عملکرد این لودسل به یک سیگنال الکتریکی بستگی دارد و به یک درجه کششی تبدیل شده و در عنصر فنری نصب می شود. نوع لودسلی که جهت ساخت دستگاه های توزین مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نقش اساسی در دقت اندازه گیری اجسام خواهد داشت.

قیمت لودسل خمشی به مدل، برند و میزان ظرفیت آن بستگی دارد. جنس لودسل خمشی از آلیاژ نیکل با روکش فولادی است که در ساخت ترازوهای چند پایه مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای ساخت ترازوهای چند پایه، ترازوهای فرودگاهی، ترازوهای دیجیتالی با دقت بالا و ... از ویژگی های لودسل خمشی استفاده می شود.

جهت خرید آنلاین لودسل خمشی و لودسل خمشی دو طرفه می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی توزین صدر مراجعه نموده و با اطمینان، قطعۀ حسگر الکترونیکی مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()