ورزشی

متأسفانه امروزه بی تحرکی در مقایسه با زمان های گذشته بسیار بیشتر شده است. به همین جهت نیز انجام تمرینات برای سوزاندن چربی و تناسب اندام مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در نتیجه بخش عظیمی از مردم به دنبال دستگاه های مناسبی برای این تمرینات هستند. دوچرخه ثابت دستگاهی کاربردی محسوب می شود که به وسیله آن می توان سلامت بدن و جسم را بهبود بخشید. فروش دوچرخه ثابت امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است.

در این مقاله قصد داریم چند تمرین ساده با این نوع دستگاه را بررسی کنیم.

تمرین های ساده با دوچرخه ثابت

برای اینکه بتوانید بدون وارد کردن فشار زیاد به بدن کالری ها اضافه آن را بسوزانید، از دوچرخه ثابت استفاده کنید. البته برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود بهتر است که تمرینات ورزشی را به طور منظم و مداوم انجام دهید. در نتیجه رسیدن به تناسب اندام نیاز به مصمم بودن به استفاده از دوچرخه های ثابت و همچنین انجام حرکات ورزشی گوناگون است. هایپر جیم در تلاش است که با بررسی عملکردهای مختلف دستگاه های ورزشی از جمله دوچرخه های ثابت شما را در خرید آنها راهنمایی کند.

 تمرین های مقاومتی

مطالعات نشان می دهند که برای بهره مند شدن از اثرات مثبت تمرینات ورزشی باید با گذشت زمان فشار بیشتری به عضلات بدن وارد کرد. در واقع تغییر فشار تأثیر بسیار خوبی بر تناسب اندام شما در مدت زمان مشخصی دارد. از طرفی دیگر به هنگام انجام تمرین های ورزشی مختلف ضربان قلب و میزان تنفس شما باید تغییر کند. به بیانی دیگر همین تغییرات سبب موفقیت شما در لاغری می شوند. در ادامه قصد داریم که گام های مختلف این تمرین را مورد بررسی قرار دهیم.

گام اول

در این گام باید دوچرخه سواری سبکی را انجام دهید. در همین راستا نیز ابتدا باید با سرعتی ثابت و فشاری محدود رکاب زدن را آغاز کنید. در واقع فشار کم وارد شده به عضلات بدن به گونه ای است که شما می توانید برای مدت زمان طولانی تمرینات دوچرخه ثابت را انجام دهید. در این قسمت باید به مدت 5 دقیقه حرکات ورزشی را دنبال کنید.

گام دوم

در مرحله دوم باید فشار بیشتری را در مقایسه با گام اول به بدن وارد شود. فشار متوسط سبب افزایش ضربان و شدت تنفس خواهد شد. به عنوان مثال تصور کنید به مدت 10 دقیقه مشغول به انجام این تمرین هستید. در این شرایط فشار وارد شده به گونه ای است که شما به راحتی قادر به صحبت کردن نخواهید بود. خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را با توجه به برند دستگاه انجام دهید.

گام سوم

در این مرحله باید فشار بیشتری در مقایسه با مراحل قبلی به عضلات و ماهیچه های بدن وارد شود. ابتدا باید فشار را در بیشترین حالت خود قرار دهید و سپس به مدت 5 دقیقه تمرین خود را دنبال کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()