همانطور که میدانید نکته مهم استفاده از دستگاه های ورزشی، استفاده درست از دستگاه و انجام حرکات در وضعیت بدنی صحیح است. بسیاری از شما ممکن است خرید اسکی فضایی خانگی را انجام داده باشید یا در باشگاه قصد استفاده از آن را دارید و طرز استفاده صحیح آن را نمی دانید. نگران نباشید! هایپرجیم برای راحتی کاربران و اطمینان از استفاده صحیح افراد از این دستگاه، در این مطلب نکات آموزش استفاده از اسکی فضایی خانگی را آورده است و خواندن این مطلب را به شما توصیه می کند.

قبل از هرچیز دستگاهتان را بشناسید

وقتی اسم دستگاه ورزشی خانگی را میشنویم اغلب فکر می کنیم هیچ گونه هیجان و جذابیتی ندارند و پس از مدتی از آن خسته می شویم و آن را برای همیشه کنار می گذاریم. اگر شما هم این نظر را دارید باید بگویم دستگاه اسکی فضایی وسیله ی ورزشی هوازی محسوب شده و از آن جهت تناسب اندام، چربی سوزی و سلامت قلب و عروق بدن استفاده می کنند. امکان انجام ورزش هیجان انگیز و پرتحرک با این دستگاه توانسته جایگاه مهمی بین دیگر دستگاه های ورزشی خانگی برای خود ایجاد کند.

با داشتن اسکی فضایی با خیالی راحت در منزل ورزش کنید و به اهدافتان برسید. زیرا این دستگاه را به گونه ای طراحی کردند که هنگام تمرین ها هرچند پرتحرک، میزان آسیب دیدن و فشار روی بدن کاربر بسیار کم باشد. فروش اسکی فضایی در سایت با پشتیبانی کامل انجام می گیرد.

نکات آموزش استفاده از اسکی فضایی خانگی

اگر مدت زیادی منزل هستید و فرصت ورزش خارج از منزل و در باشگاه ها را ندارید این وسیله میتواند کمک بسیار زیادی به شما جهت رسیدن به اهداف سلامتی تان باشد.

به یاد داشته باشید استفاده صحیح از این دستگاه منافع زیادی بر اندام و سلامتی شما خواهد داشت و میتوانید نتایج بسیار خوبی از ورزش خود بگیرید.

گرم کردن و ریکاوری یک اصل مهم

یک نکته اصلی و مهم قبل از انجام هر ورزشی گرم کردن بدن است. بهتر است قبل از شروع ورزش با اسکی فضایی خانگی بدنتان را گرم و آماده کرده باشید، همچنین زمانی که ورزش با دستگاه را به پایان رساندید، حرکات کششی انجام دهید. این کار برای جلوگیری از آسیب دیدن و سرد شدن بدن بعد از تمرین واجب است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()