نوع تردمیل

تردمیل دستی، همان طور که از نامش پیداست، تنها زمانی شروع به حرکت می کند که روی  انواع تردمیل راه می روید. تنها از انرژی ایجاد شده توسط خودتان تغذیه می شود، بنابراین هرچه سریع تر پیش بروید، سریع تر می رود.

درحالی که مزایا شامل عدم نیاز به اتصال تردمیل به برق و بسیار ارزان تر بودن از نکات مهم چنین کالایی است، اما باید این واقعیت را نیز در نظر بگیرید که هیچ برنامه اضطراری توقف یا تمرین وجود نخواهد داشت.

موتوری

وقتی به کلمه تردمیل فکر می کنیم، عموماً تصور خواهید کرد چنین دستگاهی است. دستگاهی که با موتور کار می کند و می تواند از طریق مانیتور کنترل شود.

تاشو

تردمیل های تاشو با توجه به مزایای صرفه جویی در فضا محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. هنگامی که می خواهید تمرین کنید، کافی است یک دکمه رها یا دریچه را فشار دهید. تردمیل تا می شود. تمرینات خود را انجام می دهید و به عقب می روید تا ذخیره کنید. در واقع تردمیل های تاشو در مورد تجهیزات داخلی به یک قاعده تبدیل شده است.

تجاری

تردمیل های بزرگ و محکمی هستند که در باشگاه پیدا می کنید. تردمیل تجاری بسیار گران تر از نوع خانگی خواهد بود، زیرا محکم و بادوام ساخته شده است.

تردمیل های تجاری مدرن در حال حاضر دارای مانیتورهای صفحه لمسی و قابلیت پخش برنامه های تلویزیونی از طریق WiFi هستند. مگر اینکه قصد داشته باشید صدها کاربر مختلف از تردمیل خود را در ماه داشته باشید، احتمالاً به یکی از این موارد نیاز نخواهید داشت.

بیایید قبول کنیم، خرید یا فروش تردمیل کاری نیست که ما هر روز انجام می دهیم. بنابراین، غیرمعمول نیست که وقتی تصمیم می گیرید که واقعاً آن را می خواهید کمی احساس گم شدن کنید. به دنبال چه چیزی هستم؟ چقدر باید قدرت داشته باشد؟ در واقع چه ویژگی هایی سود خواهد برد؟

اینها همه سؤالاتی است که می تواند به ذهنتان خطور کند، بنابراین اجازه دهید در مورد ملزومات تردمیل خیالتان را راحت کنیم. برخی از این نکات به شرح زیر خواهد بود.

محل قرار دادن تردمیل

این نکته ممکن است واضح به نظر برسد، اما ذکرش ضروری است، زیرا نادیده گرفتن آسان خواهد بود. مهم است که قبل از  خرید تردمیل خانگی جایی برای قرار دادن آن داشته باشید، زیرا فضای قابل توجهی را اشغال می کند. اگر فضا مسئله است، در حال حاضر تعداد زیادی تردمیل تاشو در بازار وجود دارد، اما مراقب باشید این تنها ویژگی خوبی نیست که آنها دارند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()