چگونه می توانید عمر مفید و کاربردی تردمیل خود را حفظ کنید؟

پس از خرید تردمیل با کیفیت حفظ و نگهداری این دستگاه یکی از اصلی ترین مسائلی است که شما باید به آن توجه و دقت لازم را به خرج دهید. بسیاری از افراد ممکن است ندانند که باید بعد از چندین بار استفاده از تردمیل خود مراقبت های لازم را به کار گیرند. به همین دلیل پس از مدتی متوجه می شوند که تردمیل آن ها به خوبی کار نمی کند یا پس از مدتی از کار می افتد. اما با روش هایی که در ادامه برای شما ارائه می دهیم، دیگر نگران از کار افتادن دستگاه خود نباشید. زیرا این موارد ویژگی های مهمی برای نگهداری تردمیل به حساب می آید که باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

سعی کنید تردمیل خود را روغن کاری کنید: پس از خرید تردمیل هم فروشنده ها و هم دستورالعمل هایی که در دفترچه راهنمای این دستگاه برای شما ارائه داده است به این نکته اشاره می کنند که باید مراقبت های لازم را از این محصول انجام دهید. مراقبت از این محصول به طور کلی شامل استفاده از روان کننده هایی بر پایه سیلیکون یا پارافین است که باید در قسمت زیرین این محصول استفاده کنید.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هنگام روغن کاری روی صفحه بالشتک تردمیل نریزید. زیرا این عمل ممکن است اتفاقات ناگواری مانند لیز خوردن و دیگر موارد را به همراه داشته باشد. خرید تردمیل باشگاهی با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

اگر به راحتی نمی توانید این کار را انجام دهید، شاید لازم باشد قبل از استفاده از روان کننده کمربند بالشتک را شل کنید و سپس بعد از اتمام کار مجددا آن را محکم کنید. شما کافی است تنها یک بار در سال این کار را انجام دهید و فعالیت تردمیل خود را تقویت کنید . برخی از کارشناسان می گویند که این کار را سه ماه یکبار انجام دهید. اما انجام این کار در مدت زمان کم سبب از بین رفتن کمربند زیرین دستگاه تردمیل شما می شود. به همین دلیل در انجام نگهداری از آن دقت لازم را به خرج دهید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()