سطح زیر تردمیل

بهتر است، تردمیل در محلی قرار بگیرد که سطح زیرش مرطوب نباشد. رطوبت و گردوخاک زیاد به موتور تردمیل آسیب می رساند و در طولانی مدت باعث کاهش عملکرد موتور می شود.

در ادامه توجه داشته باشید، بهتر است، تردمیل در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرد. این موضوع در نهایت کارایی موتور را کاهش می دهد و به تردمیل آسیب می رساند. خرید تردمیل باشگاهی در سایت این مجموعه انجام می گیرد.

زمان استفاده از تردمیل

سعی کنید برای استفاده از تردمیل زمان خاصی را در نظر بگیرید. با توجه به این موضوع سعی کنید، روزانه 10 الی 15 دقیقه را برای استفاده از تردمیل را در نظر بگیرید.

در ادامه می توان گفت، موتور تردمیل به استراحت نیاز دارد و استفاده بیش از حد باعث کاهش عملکرد آن می شود.

کنترل نوسانات برق

یکی از عوامل مهمی که عملکرد موتور تردمیل را تحت تأثیر قرار می دهد، نوسانات جریان برق است. با توجه به این موضوع می توان گفت، بهتر است. از محافظ جریان برق استفاده کنید که در طولانی مدت به موتور تردمیل آسیب نرسد.

روغن کاری و سرویس تردمیل

جهت افزایش عملکرد تردمیل باشگاهی بهتر است، هر چند ماه تمام اجزای تردمیل روغن کاری شود که در اثر استهلاک به تردمیل آسیب نرسد. به این موضوع توجه داشته باشید که برای جلوگیری از آسیب و افزایش عملکرد تردمیل بهتر است، به ازای هر 20 ساعت استفاده از تردمیل اعضای داخلی آن روغنکاری شوند که در نهایت آسیبی به عملکرد تردمیل وارد نشود.

عملکرد تسمه را بررسی کنید

ممکن است در اثر استفاده طولانی از تردمیل تسمه آن شل شود. این موضوع در حالت کلی بسیار خطرناک است و به ورزشکاران آسیب می رساند. خرید تردمیل را با قیمت ارزان انجام دهید.

با توجه به این موضوع برای افزایش عملکرد تردمیل و جلوگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران بهتر است، هر روز عملکرد تسمه را بررسی کنید و در صورت بروز مشکل در سریع ترین زمان ممکن به افراد متخصص برای رفع آن اطلاع دهید.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()