لودسل کششی یکی دیگر از دسته بندی های اصلی قطعات الکترونیکی توزین به شمار می رود. هدف از طراحی لودسل کششی، اندازه گیری نیروی کششی است که بدان وارد می شود. تنوع لودسل های کششی بسیار است و متناسب با دستگاه های مختلف، باید لودسل هایی با ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در ادامۀ متن به موارد مهم و کلیدی  خرید لودسل کششی خواهیم پرداخت. در این صورت بتوانید متناسب با دستگاه های توزین مختلف از مزایای مناسب ترین لودسل استفاده نمود.

مجموعۀ توزین صدر از دیگر مراکز فروش دستگاه های توزین در سطح بازار به شمار می رود. قطعات الکتریکی لودسل در دسته بندی های مختلف توسط این مجموعه عرضه می شوند.

موارد مهم خرید لودسل کششی

تعدد مدل های لودسل کششی بسیار است که بر اساس میزان ظرفیت طبقه بندی می شوند. متناسب با دستگاه های توزین مختلف می توان مناسب ترین نوع لودسل کششی را تهیه نمود. لودسل کششی زمیک از جمله برندهای معتبر است که ساخت کشور چین می باشد. توانسته اند انواع لودسل را جهت مصارف مختلف طراحی نموده و جهت ساخت سیستم های اندازه گیری از آنها استفاده نمایند.

هنگام خرید و فروش لودسل کششی، توجه به مشخصات فنی آن همچون خروجی بی باری، خطای مرکب، بارگزاری ایمن، منبع تغذیه، میزان مقاومت ورودی و خروجی، اندازه مقاومت با بدنه، میزان بازۀ دمای کاری بدون خطای دمایی و بازۀ دمای قابل استفاده ضرورت دارد. افراد اهل فن با بررسی و مشاهدۀ تمام این موارد، می توانند به کاربردی بودن نوع لودسل کششی در ساخت سیستم و دستگاه های توزین پی ببرند.

قیمت لودسل کششی بر اساس فاکتورهای مهم همچون ظرفیت کششی و مشخصه های فنی قطعه معین می گردد. به دلیل عرضۀ قطعات لودسل کششی با برندهای مختلف، توصیه می کنیم از برندهای معتبر خریداری کنید، تا کارایی لازم داشته باشد.

برای  خرید لودسل خمشی  و لودسل کششی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی توزین صدر مراجعه نموده و سپس تجهیزات توزین مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()