لودسل زمیک از جمله برندهای معتبر و با کیفیت به شمار می رود. شرکت زمیک با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته توانسته فعالیت خود را در حوزۀ تولید تجهیزات اندازه گیری الکترونیکی همچون انواع قطعات لودسل، استرین گیج، صفحه نمایشگر دیجیتال، جانکش باکس، پدهای توزین محور و ... افتتاح نماید. استقبال جهانی نسبت به خرید لودسل زمیک ، به دلیل کیفیت بالای محصولات این کمپانی می باشد که می توانند از آنها در ساخت اکثر تجهیزات و سیستم های توزین استفاده نمود.

فروشگاه توزین صدر با برآورده نمودن نیاز بازار به تجهیزات و قطعات توزین، امکان خرید انواع لودسل زمیک، را برای مشتریان فراهم نموده است. لودسل خمشی زمیک، لودسل فشاری زمیک، لودسل کششی زمیک و ... برخی از انواع لودسلی است که توسط این مجموعۀ معتبر می توانید با قیمت مناسب و مشخصات فنی استاندارد خریداری کنید.

فروش لودسل زمیک ارزان

جهت خرید لودسل زمیک مانند خرید لودسل کششی ، توجه به کیفیت و نوع عملکرد قطعات از اهمیت بالایی دارد. به دلیل تنوع تولید قطعات لودسل زمیک، بر اساس نوع پروژه ساخت تجهیزات و سیستم های توزین می توانید انتخاب لودسل را انجام دهید.

هنگام ساخت تجهیزات توزین، میزان دقت سنجش اندازه گیری وزن و نیرو حائز اهمیت است و نقش اساسی بر روی عملکرد دستگاه خواهد داشت. طبیعتاً افراد بیشتری خواستار خرید چنین محصولاتی هستند. زمیک با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته و همچنین حفظ استانداردهای بین المللی، اقدام به ساخت انواع لودسل و دیگر تجهیزات توزین می نمایند. به همین علت است که در سطح جهانی، همچنان مجموعه های صنعتی مختلفی خواستار خرید لودسل زمیک با ظرفیت های متفاوت می باشند.

قیمت لودسل زمیک به نوع، جنس و میزان ظرفیت اندازه گیری آن بستگی دارد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و هماهنگی های لازم در خصوص نحوۀ سفارش دهی اینترنتی لودسل های زمیک می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی توزین صدر اقدام نمائید.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()