خیلی از مؤسسات برای اجرای برخی از مراسم و فعالیت های گروهی اقدام به اجاره اتوبوس دربستی می کنند. اتوبوس از جمله وسایل نقلیۀ گروهی به شمار می رود. از گذشته تا به امروز برخی از مراکز با هدف ارائه خدمات  اجاره اتوبوس دربستی فعالیت خود را آغاز نموده اند و هدف از ارائه چنین خدماتی، برآورده نمودن نیاز دسته ای از افراد است که قصد سفر و تردد درون شهری و یا برون شهری را از یک مبدا به مقصد واحد دارند. ارائه چنین خدماتی، می تواند باعث کاهش آلودگی هوا و همچنین آسودگی خاطر مسافرین را مهیا سازد.

واحد گشت تهران به عنوان یکی از مراکز واحد گشت در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و با تأمین چندین دستگاه اتوبوس با برندهای معتبر همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شما مسافرین عزیز می باشند.

ارائه خدمات اتوبوس دربستی در تهران

خانواده های زیادی جهت برگزار مراسم عزاداری اقدام به اجاره اتوبوس دربستی در تهران می نمایند. دریافت خدمات واحد گشت بهشت زهرا  به آنان آسودگی خاطر می دهد که به صورت جداگانه در پشت ترافیک شهر قرار نگیرند و همزمان در مراسم حضور پیدا کنند.

کرایه اتوبوس دربستی برای سفرهای گروهی در داخل شهر و برون شهری با هماهنگی قابل انجام می باشد. هزینۀ اجاره اتوبوس دربستی به میزان مسافت بر حسب کیلومتر، میزان ظرفیت اتوبوس، امکانات و مدت زمان اجاره بستگی دارد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد گشت تهران تماس بگیرید.

اجاره اتوبوس دربستی آسودگی خاطر را برای افراد به ارمغان می آورد چون نیاز نیست دغدغۀ رانندگی داشته باشند چون مراکز واحد گشت متشکل از کادر رانندگان حرفه ای و مجرب است که می توانند متناسب با موقعیت های مختلف، خونسردی خود را حفظ نموده و همواره به فکر رفاه حال مسافرین باشند.  

جهت اجاره و اطلاع دقیق از هزینۀ اجارۀ اتوبوس دربستی معمولی و یا vip می توانید با واحد گشت تهران تماس بگیرید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()