چگونه می‌توان انواع ترازو را بسته به هدف و طرح آن‌ها تشخیص داد؟

ترازو برای کارهای مختلف استفاده می‌شود؛ بنابراین چندین روش برای تمایز میان ترازوها وجود دارد. ساده‌ترین راه برای مقایسه آن‌ها، توجه به طراحی آن‌ها است. کلاسیک‌ترین نوع ترازو شامل دو تابه مخصوص وزن است که باید با وزنه‌ها و جسم مورد وزن متعادل شوند. این ترازو یکی از قدیمی‌ترین انواع ترازو است. خرید ترازوی فروشگاهی را از سایت با کیفیت بالا انجام دهید.

یکی دیگر از انواع مقیاس‌های محبوب امروزه ترازوهای خرده‌فروشی است. درگذشته، آن‌ها شبیه ترازوهای تعادلی همراه با وزنه بودند، اما با گذشت زمان از نظر فنی تکامل یافتند. امروزه ترازوهای خرده‌فروشی دستگاه‌های الکترونیکی پیشرفته‌ای هستند که نه تنها وزن محصولات را تعیین می‌کنند بلکه دارای عملکردهای اضافی مانند محاسبه قیمت نهایی بر اساس وزن هستند.

نوع دیگری از ترازو که نسبتاً آسان تشخیص داده می‌شود، ترازوهای آزمایشگاهی هستند. این ابزارهای اندازه‌گیری وزن، به‌صورت حرفه‌ای اندازه‌گیری بسیار دقیقی را تضمین می‌کنند. با استفاده از جدیدترین روش‌های تکنولوژیکی، می‌توانید آن‌ها را به رایانه یا چاپگر متصل کرده و به شما این امکان را می‌دهند که نتایج آزمایش‌های خود را که در حین اجرا ثبت کنید.

انواع ترازوی مخصوص فروشگاه‌ها

ترازوهایی که در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند بر اساس ساختار، عملکرد و سایر پارامترهای دسته‌بندی می‌شوند. انواع ترازوی فروشگاهی عبارت است از:

ترازوهای دیجیتالی بزرگ

این نوع ترازوها توسط مراکز خرید بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. این ترازوها زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که مقدار زیادی کالا برای وزن کردن وجود داشته باشد.

این ترازوها هم به‌صورت دستی و کلاسیک می‌باشند و هم به‌صورت دیجیتالی. به‌طور معمول این ترازوها در مکان‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد که محصولات به‌صورت عمده خریدوفروش می‌شود. بیشترین میزان سنجش وزن در این ترازوها 500 کیلوگرم است.

ترازو رومیزی بدون LCD دو طرفه

ترازوهای رومیزی پرکاربردترین ترازوهایی هستند که تا به حال در مراکز خرید یافت شده‌اند. این نوع ترازو در مغازه‌های بسیار کوچک محلی نیز یافت می‌شود و بر روی پیشخوان فروشگاه‌ها وجود دارد. وزن این ترازوها بسیار سبک است و می‌توانید بدون هیچ‌گونه چالشی از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند و نتایج دقیقی را ارائه می‌دهند.

اگر فروشگاه خرده‌فروشی دارید می‌توانید از این ترازوهای رومیزی استفاده کنید. برای اندازه‌گیری مقادیر کم بسیار مفید است. حد ترازوهای رومیزی حدود 120 کیلوگرم است. خواندن وزن از روی ترازوهای رومیزی گاهی اوقات مشکل است زیرا فقط یک مانیتور برای خواندن دارد و طوری تنظیم‌شده است که فقط فروشنده می‌تواند آن را بخواند. در خرید ترازو دقت بالا داشته باشید.

ترازو رومیزی دارای LCD دو طرفه

این نوع ترازوها بسیار شبیه به ترازوهای رومیزی هستند. تنها تفاوت بین این ترازو و دیگر ترازوها وجود ال سی دی هم برای فروشنده و هم برای خریدار است که هر دو فرد می‌توانند اعداد را بخوانند. میزان کیفیت نمایشگر این ترازو نسبت به ترازوی رومیزی بدون LCD بیشتر است.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()