باسکول صنعتی چیست؟

باسکول یکی از ابزارهای اندازه‌ گیری است که نسبتا شبیه به ترازو است. در واقع این وسیله همانند ترازو از حسگر وزن کننده برای اندازه گیری وزن استفاده می‌کند.تفاوت در بازه ظرفیت توزین ابست که باسکول ها وزن های بسیار بیشتری را نسبت به ترازو می سنجند. از نظر تاریخی نیز استفاده از ترازو و باسکول در یک دوره زمانی هستند. فروش باسکول صنعتی به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد.

باسکول صنعتی برای توزین های نسبتا سنگین که معمولا در محیط های صنعتی و کارگاهی استفاده می شود. این نوع مقیاس معمولا از نظر بدنه مقاوم تر و قدرت تحمل وزن بیشتری برخوردار هستند. از نظر ظاهری در مدل های ثابت، چرخدار و آویز تولید می شوند.

باسکول نوع بزرگ همان ترازو است که برای اندازه گیری وسایل بزرگ و سنگین استفاده می شود. معمولا باسکول در مکان های صنعتی استفاده بیشتری دارد. ترازوهای مختلف صنعتی محدوده های توزین و سطح دقت متفاوتی را ارائه می دهند. هنگام انتخاب مقیاس صنعتی، حتما وزن پیش بینی شده برای اندازه گیری باید در نظر گرفته شود.

باسکول های صنعتی تفاوت هایی با ترازو دارند و در هنگام خرید باید به نکاتی توجه کنید. با سایت تجهیزات همراه شوید که با باسکول های صنعتی بهتر آشنا بشین و تمام اطلاعات لازم در مورد این وسیله صنعتی را بدانید.

باسکول صنعتی از نظر عملکرد ویژگی های گوناگونی دارد و در مدل های مختلفی تولید می شود که شامل باسکول تک لودکس(حسگر توزین)، باسکول چهار لودکس، باسکول پرینتردار و غیره است. این انواع باسکول معمولا در کارگاه و کارخانجات شیلات، میادین میوه و تره بار و سایر مراکز تولیدی و توزیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

باسکول های مختلف صنعتی محدوده های توزین و سطوح دقت متفاوتی را ارائه می دهند. هنگام انتخاب مقیاس صنعتی حتما وزن پیش بینی شده برای اندازه گیری را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که مقیاس صنعتی که تصمیم به خرید دارید دارای حداکثر ظرفیت وزنی کمی بالاتر از نیاز شما باشد.

علاوه بر این مقیاس های مختلف صنعتی می توانند عملکرد های متفاوتی مانند: تارای تمام دامنه، شمارش قطعات و قابلیت های صفر داشته باشند. سعی کنید الزامات برنامه خود را در نظر بگیرید و اینکه آیا هرگونه عملکرد اضافی برای روند کاری شما مفید خواهد بود یا نه.

به عنوان مثال: یک انبار ممکن است مقیاسی صنعتی داشته باشد که نه تنها جعبه ها را وزن کند، بلکه قطعات را نیز شمارش کند تا به ردیابی موجودی محصولات کمک کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()