ترازو از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه های توزین به شمار می رود. با استفاده از ترازو می توان کالاها را وزن کشی نمود و قیمت خرید و فروش کالاهای مختلف را تعیین نمود. ترازوی فروشگاهی محک از جمله دستگاه های توزین پرفروش در بازار به شمار می رود چون سطح امکانات دستگاه های توزین محک بسیار پیشرفته می باشد و امکان اندازه گیری با دقت بالا را برای افراد مهیا می کند. ترازوی فروشگاهی علمک دار محک، ترازوی فروشگاهی بدون علمک محک، ترازوی فروشگاهی چاپگردار محک و ... از جمله انواع ترازوی فروشگاهی محک هستند که به قابلیت های پیشرفته مجهز می باشند.

فروشگاه تراز محک از جمله نمایندگان فروش با سابقۀ شرکت محک در منطقۀ تهران می باشد. افرادی که خواستار خرید ترازوی فروشگاهی محک هستند، می توانند با کارشناسان فروش این مجموعه مشورت نموده و با آسودگی خیال، دستگاه توزین مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

امکانات ترازوی فروشگاهی علمک دار و پرینتردار محک

هنگامی که قصد خرید ترازوی فروشگاهی محک و هر برند دیگری را دارید، توجه به قابلیت های دستگاه از جمله ظرفیت توزین، دقت توزین، نحوۀ کالیبراسیون، نوع نمایشگر، داشتن باطری داخلی، چاپگر، داشتن امکان اتصال به کامپیوتر، چاپ لیبل، چاپ بارکد، جنس بدنه، ابعاد ترازو، جنس سینی، اقلام همراه دستگاه و مدت زمان گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش ضرورت دارد.

خرید ترازو فروشگاهی علمک دار محک طرفداران زیادی دارد چون بر روی صفحۀ نمایشگر، فرد می تواند تعداد اقلام و وزن هر کدام از آنها را مشاهده نماید. علاوه بر آنکه مبلغ مجموع نیز بر روی صفحۀ نمایشگر قابل رویت می باشد. جهت خرید ترازو فروشگاهی، توجه به جنس بدنه و سینی ترازو حائز اهمیت است که البته به میزان حجم کار بستگی دارد.  

جهت  خرید ترازوی محک می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نموده و با آسودگی خاطر، ترازوی مورد نیاز خود را سفارش داده و درب محل همراه با گارانتی تحویل بگیرید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()