کاغذ دیواری سه بعدی از جمله سبک های جدید محصولات دیوارپوش به شمار می رود. جهت تزئین قسمت های مختلف نمای دکوراسیون به راحتی می توانید مناسب ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی قابل شستشو را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید. معمولاً افرادی که قصد تهیۀ نصب دیوارپوش در نمای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری را دارند، نوع کاربری محیط، قیمت، میزان استحکام محصولات دیوارپوش و هارمونی تناسب رنگ کاغذ دیواری با تجهیزات دکوراسیون را باید مد نظر داشته باشند. در این صورت می توانند با قیمت مقرون به صرفه، اقدام به خرید کاغذ دیواری سه بعدی جهت طراحی دکوراسیون اتاق ها، سالن پذیرایی، راهرو و ... نمایند. 

با توجه به اینکه مجموعۀ دکور آفیس به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند. افرادی که در انتخاب کاغذ دیواری مناسب مردد هستند، می توانند از تجربیات کارشناسان فروش دکور آفیس استفاده نمایند. چرا که نوع طرح کاغذ دیواری سه بعدی نقش اساسی بر روی مساحت فضای دکوراسیون خواهد داشت.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد کوچک

اگر بودجۀ کافی برای نوسازی محل سکونت خود را ندارید، می توانید از مزایای خرید کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری طبیعت در ابعاد کوچک و با قیمت ارزان بهره مند گردید.

به عبارتی سبک طراحی و چاپ پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به گذشته تغییرات اساسی نموده است و نیاز نیست کلیۀ سطوح دیوار را با کاغذ دیواری پوشاند. به نحوی امکان چسباندن کاغذ دیواری سه بعدی طرح انتزاعی، طرح گل، طرح مناظر طبیعی، طرح ساحل و ... در بخشی از نمای دکوراسیون منزل، محیط تجاری و غیره وجود دارد.

اگر قصد تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون را دارید، به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، از میان محصولات دیوارپوش مدرن، طرح کاغذ دیواری سه بعدی مورد پسند خود را با قیمت ارزان سفارش دهید. 

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()