با انواع ترازوی پزشکی آشنا شوید

اگر به دنبال ترازو های پزشکی در بازار هستید، قطعا با انواع مختلفی از آن ها رو به رو خواهید شد که بهتر است قبل از خرید ترازوی پزشکی اطلاعاتی درباره آن ها به دست آورید.

اندازه گیری وزن

بسیاری از شما ترازوهایی برای اندازه گیری وزن خود در منزل دارید یا با آن ها در مطب پزشکان آشنا شده اید. این ترازو ها یکی از معمول ترین و ساده ترین نوع ترازوی پزشکی محسوب می شوند که تنها کار آن ها اندازه گیری وزن خواهد بود.

به بیانی دیگر پزشکان به وسیله این ترازو ها تنها وزن بیمار را اندازه گیری می کنند و هیچ قابلیت دیگری نخواهد داشت. حال این ترازو می تواند دیجیتالی یا عقربه ای باشد.

اندازه گیری قد و وزن

این ترازوی پزشکی یک خط کش متصل به ترازو دارند. هنگامی که بیمار روی ترازو قرار می گیرد پزشک می تواند به کمک این خط کش یا میله قد بیمار را همزمان اندازه بگیرد و با توجه به فرمول مخصوصی، BMI بدن بیمار را نیز محاسبه کند.

در بسیاری از مواقع اندازه گیری قد و وزن برای تجویز دارو و میزان دوزی که بیمار باید استفاده کند محاسبه می شود. بنابراین یکی از مهم ترین وسیله های پزشکی ترازو خواهد بود.

اندازه گیری BMI

همانطور که می دانید در بسیاری از رشته های پزشکی مانند متخصصین تغذیه، اندازه گیری BMI بدن اهمیت  دارد. از این رو بهتر است ترازویی را انتخاب کنند که بتواند BMI بدن را نیز اندازه گیری کند. در غیر اینصورت پزشک باید خودش از طریق فرمول این اندازه را به دست آورد.

اندازه گیری وزن نوزاد

همانطور که می دانید برای اندازه گیری وزن نوزادان نیاز به ترازو های مخصوص آن ها خواهد بود. قطعا شما نمی توانید وزن نوزاد را از طریق ترازو های معمولی که برای خودتان استفاده می شود، اندازه گیری کنید. بنابراین وجود یک ترازوی پزشکی مخصوص نوزاد اهمیت دارد. فروش ترازو با قیمت های مختلف انجام می گیرد.

این ترازو ها طوری طراحی شده اند که با قرار گیری نوزاد در صفحه مخصوص وزن او را به صورت عقربه یا دیجیتال نشان می دهد. تنها تفاوت آن ها با ترازوی پزشکی این است که برای نوزادان طراحی شده و دارای صفحه ای برای قرار دادن نوزاد به صورت افقی خواهد بود.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()