لوازم جانبی مفید برای استفاده با تراز تحلیلی خود چاپگر ها و رابط های USB برای ذخیره نتایج آزمایش می توانند مفید به این نوع ترازوها متصل شوند و مورد استفاده قرار گیرند. همچنین می توانید برای تجزیه وتحلیل بیشتر نتایج خود، ترازوهای آنالیتیکال را با نرم افزاری مانند Adam DU متصل کنید. یک قفل امنیتی می تواند از سرقت این ترازوها جلوگیری کرده و مطمئن شوید که ترازو از اتاق آزمایشگاه منتقل نمی شود. به منظور خرید ترازوی آنالیتیکال به سایت مرکز مراجعه فرمایید.

ترازوهای آنالیتیکال یا ترازوهای تحلیلی پرکاربردترین ترازوها در آزمایشگاه هستند. حداکثر وزن این ترازوها بین 60 گرم تا 520 گرم است و دقتی در حدود 1/0 میلی گرم دارند. این ترازوها معمولاً برای اندازه گیری وزن نمونه های کوچک استفاده می شوند. گاهی موازنه آزمایشگاهی با خوانایی 01/0 میلی گرم یا 10 میکروگرم ترازهای آنالیتیکال نیز نامیده می شود.

برای برآورده کردن نیازهای خاص شما در آزمایشگاه، تابه های مخصوص اندازه گیری وزن در این ترازوها تعبیه شده است. همچنین نگه دارنده نمونه و برنامه های نرم افزاری در این نوع ترازوها در دسترس هستند تا فرایندهای توزین و گردش کار آزمایشگاه را ساده تر کنند.

همچنین کیت های چگالی از لوازم جانبی محبوب در آزمایشگاه ها و کلاس های درس هستند، زیرا به ترازو اجازه می دهد تا چگالی و وزن مخصوص را نیز اندازه گیری کند.

رابط USB و RS-232 در این ترازوها برای ارسال داده به رایانه و چاپگر بسیار مفید هستند که می تواند در وقت شما بسیار صرفه جویی کرده و به تجزیه وتحلیل عمیق باقی موارد کمک کند. برای صرفه جویی در زمان این ترازوها به انواع چاپگرها متصل می شوند.

چرا ترازوهای آنالیتیکال

ترازهای آنالیتیکال برای اندازه گیری های دقیق نمونه های بسیار کوچک طراحی  شده اند. ترازوهای آنالیتیکال معمولاً دارای ظرفیت بالاتری نسبت به ترازوهای معمولی هستند و معمولاً نتایج 1/0 گرم، 01/0 گرم یا 1 میلی گرم را ارائه می دهند. خرید ترازو را از سایت در انواع متنوع انجام دهید.

ترازوهای آنالیتیکال خوانایی بیشتری دارند، نسبت به تغییرات بسیار حساس تر هستند و می توانند تغییرات بسیار کوچک در جرم را تشخیص دهند. ترازوهای معمولی دارای تنوع بیشتری در سبک بدن و گزینه ها هستند، اما خوانایی آن ها بیشتر از سه رقم اعشار نیست. برای اندازه گیری های بسیار خاص در آزمایشگاه ها، ترازوهای آنالیتیکال انتخاب درستی هستند.

برخلاف ترازوهایی با بارگذاری مواد و اجسام در بالای آن، ترازوی آنالیتیکال دارای یک محفظه توزین هستند که ظرف را با درهای شیشه ای محصور می کند تا از تداخل ارتعاش یا جریان هوا جلوگیری شود. استفاده از مواد در احجام بسیار کوچک در این ترازو پیشنهاد می شود زیرا محفظه شیشه ای این ترازوها حجم بسیار بالایی ندارد.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()