لاستیک دنلوپ از دیگر تایرهای رایج و شناخته شده در سطح جهانی محسوب می شود. کارخانۀ تولیدی لاستیک دانلوپ توانسته طی سال ها فعالیت مداوم، بالغ بر بیش از 10 کارخانه در کشور های مختلف راه اندازی نماید و با بهره گیری بیش از سی طرح الگوی آج، انواع لاستیک دانلوپ سواری و غیر سواری و غیره را متناسب با نیاز داخل و خارج از کشور تولید نماید.  فروش لاستیک دانلوپ در مدل های مختلفی صورت می پذیرد که ارتباط مستقیم با مدل های مختلف اتومبیل خواهد داشت.

چند سال از فعالیت فروشگاه تایر ایرانیان در حوزۀ واردات و فروش لاستیک خودرو می گذرد و توانسته اند طی سال ها فعالیت مداوام، برترین برندهای تایر را برای خودروهای سواری، شاسی بلند، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات کشاورزی، باری، تریلر و ... را فراهم نماید.

بررسی مشخصات فنی لاستیک دانلوپ

اگر قصد خرید لاستیک دانلوپ سواری را دارید، بررسی و مقایسۀ مشخصات فنی هر کدام از محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است چون متناسب با توان موتوری، وزن اتومبیل و ابعاد آن باید انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ و هر برند دیگری را انجام دهید. قطر رینگ، شاخص وزن، شاخص سرعت، سایز پهنای تایر، ارتفاع دیوارۀ لاستیک، نوع آج، نوع ساختار تایر، قابلیت ران فلت، تیوبلس، داشتن نوار پیچ و گارانتی از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هر کدام از دسته بندی های مختلف تایر دانلوپ با اعداد و شناسه های متفاوت تولید می شوند.

قیمت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک دانلوپ به موارد متعددی وابسته می باشد که می توان به مشخصات فنی آنها اشاره نمود. جهت تأمین لاستیک جایگزین تایر فابریک اتومبیل، توصیه می کنیم تمام جوانب را مورد بررسی قرار دهید و پس از مشاورۀ تخصصی و مقایسۀ انواع لاستیک و قیمت آنها، در انتها مناسب ترین لاستیک دنلوپ سواری تمام فصل، تابستانی و یا زمستانی را از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان سفارش دهید. این مجموعه با تضمین کیفیت و اورجینال بودن محصولات، همواره آمادۀ خدمات دهی آنلاین به مشتریان در سراسر کشور می باشند.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()