پوکه معدنی در تهران با کیفیت بالا و سایزهای متفاوت عرضه می شوند. پوکه معدنی نوعی سنگدانه ریز به شمار می رود که کاربرد آن را می توان در صنایع متعددی ملاحظه نمود. پوکه معدنی از جمله سنگ های رایج در طبیعت به شمار می رود ولی دارای ویژگی های منحصربفرد می باشند. پوکه معدنی حاصل فعالیت های آتشفشانی است که با نام علمی پومیس شهرت یافته است که البته برخی از آنها دارای ماهیت دیاتومیت های رسوبی می باشند. تخلخل پوکه زمانی ایجاد می شود که گازهای درون گدازه های شیشه ای آتشفشان جهت خنک شده به سرعت خارج می شوند. جهت خرید پوکه معدنی در تهران می توانید با کارشناسان فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی توانسته اند از معادن استخراج شناخته شده، پوکه های معدنی را تهیه نموده و عرضه نمایند.

خرید پوکه معدنی قروه در تهران

از خواص پوکه های معدنی می توان به وزن پایین آنها اشاره نمود که عاملی مؤثر برای به کارگیری سنگدانه های پوکه در اجرای پروژه های ساختمانی می باشد. لازم به ذکر است که مقدار تقریبی یک تن در هر متر مکعب می تواند بر روی آب شناور باشد که این مسئله میزان قابل توجه سبک بودن این نوع سنگ را مشخص می کند.

از پوکه معدنی در تهران برای مصارف ساختمان سازی و عمرانی جهت اجرای پروژه های مختلفی همچون سدسازی، ساخت اسکله، پل سازی و غیره استفاده می گردد. البته شاهد کاربرد پوکه های معدنی به عنوان زهکش در امور کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته می شوند چون عامل مؤثر برای جاذب آب و رطوبت خاک می باشد.

امروزه در عین شاهد به کار گیری انواع پوکه های معدنی به عنوان عایق حرارتی در محیط های سرد خانه ، گرم خانه و مواردی از این قبیل در صنایع مختلف می باشیم. اگر به دنبال سفارش  خرید پوکه معدنی در تهران می باشید می توانید با دفتر فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()