ترموود ایرانی از جمله ترموودهای پرفروش در سطح بازار به شمار می رود که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و قصد داریم در این پست به برخی از ویژگی های بارز این محصول بپردازیم. از مشخصه های اصلی ترموود ایرانی می توان به طبیعی بودن متریال به کار رفته در ساخت آن اشاره نمود. تنه درختان کاج و زبان گنجشک به عنوان متریال اصلی جهت تولید این نوع ترموود مورد استفاده قرار گرفته می شوند و سازگاری با کلیۀ شرایط آب و هوایی را دارد.

خیلی از افراد طرفدار خرید ترموود ایرانی هستند چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. گروه صنعتی menzo wood از ابتدا فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ ساخت ترموود در طرح های مختلف آغاز نموده و توانسته شرایط مناسبی برای خرید ترموود ایرانی  و خارجی برای مشتریان فراهم سازد.

خرید ترموود ایرانی ارزان

از ویژگی های بارز ترموود ایرانی می توان به قیمت ارزان آنها اشاره نمود که نسبت به ترموودهای خارجی برای عموم افراد مقرون به صرفه می باشد. این نوع ترموود به طور مستقیم طی فرآیند مشخصی از طریق چوب درختان ساخته می شوند که در این حین یک سری عناصر از جمله گلوکز، رزین و ... از داخل بافت چوب خارج می شود. بدین ترتیب در نهایت چوب ترموود ایرانی با کیفیت بالایی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. حین تولید اصولی ترموود شرایط مناسبی برای کاهش جذب رطوبت فراهم می گردد که عاملی مؤثر برای دفع آفات موجود در چوب می باشد و به نوعی باعث افزایش دوام و مقاومت چوب ترموود ایرانی می شود. خرید ترموود فنلاندی را از سایت انجام دهید. 

قیمت ترموود ایرانی و خارجی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به جنس چوب، ابعاد و کیفیت آن اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با توان مالی می توانید ترموود مناسبی را تهیه نمائید. جهت تهیۀ ترموود می توانید با کارشناسان فروش مرکز menzo wood تماس حاصل نموده و پس از کسب اطلاعات جامع، محصولات با کیفیت مورد پسند خود را تهیه نمائید.

آدرس کارخانه: تهران ،شهریار ،صباشهر،شهرک صنعتی صباشهر،کارخانه منزووود

آدرس شرکت :شهریار،میدان فرمامداری،ساختمان ملل

شماره تماس : 09124820820

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()