سپاهان باتری بیش دو دهه از فعالیت این کمپانی معتبر در صنعت باتری سازی ماشین می گذرد. این کمپانی معتبر توانسته بر حسب نیاز بازار و صنعت خودروسازی داخلی و خارجی توانسته اند، موفق به ساخت نسل جدید باتری های ماشین با آمپرهای مختلف گردند. بدین ترتیب دارندگان اتومبیل های سواری، شاسی بلند، باری، سنگین، راهسازی و ... می توانند باطری اتومبیل خود را از میان محصولات سپاهان باتری تأمین نمایند. در حال حاضر می توانید جهت مشاهدۀ برخی از مدل های رایج در بازار و خرید سپاهان باتری به سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

سفارش باطری اوربیتال سپاهان باتری

کمپانی سپاهان باتری توانسته به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در عرصۀ تولید باتری ماشین شناخته شود. چرا که کیفیت محصولات این کمپانی معتبر از سطح بالایی برخوردار بوده و متناسب با خودروهای سبک و سنگین توانسته اند، باتری هایی با آمپرهای متفاوت تولید و روانۀ بازار نمایند. باتری های تولیدی این کمپانی از دوام بالایی برخوردار هستند که مجهز به قاب پلاستیکی با مواد اولیۀ مرغوب هستند که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند. باطری اوربیتال وان، باتری اوربیتال وان سیلور، باتری اوربیتال قرمز و باتری اوربیتال پریمیوم از جمله محصولات پر فروش شرکت سپاهان باتری محسوب می شوند. بدین ترتیب رانندگان می توانند متناسب با خودروهای مختلف که میزان مصرف جریان الکریسیته متفاوت دارند، اقدام به خرید باتری ماشین نمایند. از ویژگی های مهم نسل جدید محصولات سپاهان باتری می توان به دوام بالای آنها اشاره نمود و به دلیل بهره گیری از فناوری روز دنیا توانسته اند امکان نگهداری این باتری ها را به حداقل برسانند و دیگر نیاز به افزودن آب نداشته باشند. در این صورت توانسته اند بازدهی اتومبیل را دو چندان نمایند و تنها با یکبار استارت اتومبیل روشن می شود.

در صورت تمایل به  خرید باطری سوزوکی و باطری ماشین سپاهان باتری همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین باتری مورد نظر اتومبیل خود را سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()