فن و فیلتر یکی از قطعات پرکاربرد در طراحی سیستم های الکترونیکی است چون از مزایای آن برای تهویۀ هوا بهره گرفته می شود. فن ها از طراحی متنوع برخوردار هستند و بدین وسیله در صنایع مختلف جهت به کارگیری در لوازم و تجهیزات صنعتی متفاوت استفاده می شود. امروزه فروش فن و فیلتر با برند و ابعاد متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه تولید کنندگان و افرادی که در حرفۀ راه اندازی سیستم های تهویه فعالیت می کنند، می توانند مناسب ترین فن و فیلتر را انتخاب نموده و به کار گیرند. بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ قطعات سیستم های تهویۀ هوا در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره به اقتضای نیاز مشتریان، محصولاتی با برندهای معتبر به فروش می رسانند. جهت خرید فن و فیلتر به سایت مراجعه کنید.

خرید فن و فیلتر در مدل های متفاوت

جهت خرید فن و فیلتر ، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم منجمله مشخصات فنی ضرورت دارد. هدف از به کارگیری فن و فیلتر در کنار یکدیگر، تصفیه و خنک سازی هوا می باشد. هر چه مساحت محیط بیشتر باشد، بدون شک انتخاب فن و فیلتر با قدرت مکش بیشتر کارایی بهتری خواهد داشت. فن جهت جریان هوا و متعادل سازی دمای یک محیط به کار برده می شود. در صورتی که فیلتر، قطعۀ مناسبی برای تصفیه و از بین بردن آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا به شمار می رود.

از این رو جهت پیاده سازی برخی از سیستم های تهویه و هواکش از مزایای قطعات فن و فیلتر بهره گرفته می شود. قطعاً انتخاب مدل این دستگاه به عوامل متعددی بستگی دارد که مهندسین اجرای پروژه پس از بررسی های فراوان، مناسب ترین مدل فن و فیلتر را انتخاب می نمایند. در صورت نیاز به بررسی بیشتر و استعلام قیمت  فروش فن می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را جهت سفارش هر گونه سیستم های تهویه انجام دهید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()