کمپرسور اسکرو متشکل از دو پیچ به شکل مارپیچی است که به صورت نر و مادگی به یکدیگر متصل شده اند که یک روتور را تشکیل می دهند و بدین ترتیب شرایط لازم برای فشرده سازی هوا مهیا می باشد. لازم به ذکر است که این دو روتو با دقت بالایی در اشکال متفاوت ساخته می شوند که دارای تعداد شیار متغیر هستند. عمدتاً در طراحی انواع کمپرسور اسکرو از تعداد دندانه های متفاوت بهره گرفته می شود که نقش اساسی بر روی افزایش راندمان کاری دستگاه و خروجی آنها خواهد داشت.

بدون شک زمان خرید کمپرسور اسکرو ، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ مکانیکا مشورت نمائید.

خرید کمپرسور اسکرو، مزایا و قیمت آن

روتور نر همانند یک پیستون، دارای قابلیت چرخش مداوم در درون روتور ماده می باشد و به نوعی هوا را به دام انداخته و آن را فشرده می سازد. عملکرد روتورهای کمپرسور اسکرو به نحوی است که درون یک محفظه در ابعاد مناسب، اقدام به تولید و فشرده سازی هوا می نماید. بنابراین قطعات اصلی درون محفظه به سمت یکدیگر حرکت می کنند و با ایجاد کاهش حجم و فاصله بین آنها، هوا و گاز به نوعی با یکدیگر فشرده می شوند.

روتورهایی که در درون کمپرسور اسکرو تعبیه شده اند، عاملی مؤثر بر روی عملکرد سیستم می باشند. بدین ترتیب سیستم های مختلف را می توان با بهره گیری از عملکرد کاربردی ترین دستگاه کمپرسور اسکرو، تقویت نمود. عمده مصارف کمپرسور اسکرو را می توان در صنایع خودروسازی، الکترونیک، شیمیایی، هوایی، غذایی، ساخت لوازم برقی خانگی و غیره مشاهده نمود.

البته لازم به ذکر است که متناسب با کارایی که می توانند در دستگاه های مختلف داشته باشند، با ظرفیت و مدل های متفاوت ساخته و به بازار عرضه می شوند. کمپرسور اسکرو خشک (بدون روغن ) و کمپرسور اسکرو روغنی از انواع کمپرسور اسکرو موجود در بازار به شمار می روند که توسط کمپانی های معتبر خارجی و داخلی ساخته و به بازار عرضه شده اند که هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه مکانیکا   خرید کمپرسور را با قیمت ارزان و به صورت اورجینال انجام دهید.

  فروشگاه مکانیکا 

آدرس : تهران،نعمت آباد، میدان ثارالله، نبش پمپ بنزین،مکانیکا کمپرسور (دفتر فروش)

شماره تماس:02155855359

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()