سی تی اسکن دندان از روش های رایج در حوزۀ تصویربرداری دندان به شمار می رود. هدف از بهره مندی چنین تکنولوژی، تشخیص مشکلات مرتبط در ناحیۀ فک و صورت می باشد. علت رواج اجرای سی تی اسکن دندان، ارائه تصاویر دقیق از استخوان ها می باشد که جهت ارزیابی بیماری های فک، دندان و استخوان های صورت لازم و ضروری است.

به عبارتی دندانپزشک می تواند از نتایج بدست آمده از رادیولوژی دندان، موفق به پیاده سازی پلن درمان های ایمپلنت و رتودنسی گردد.بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید از بروزترین خدمات سی تی اسکن دندان که توسط مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل ارائه داده می شود، بهره مند گردید.

اجرای فوری سی تی اسکن دندان

به نوعی از قرارگیری دقیق ایمپلنت های دندانی آگاه گردد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نیز در ایران تلاش نموده با تأمین دستگاه های پیشرفتۀ رادیولوژی در حوزۀ دندانپزشکی،  خدمات رادیولوژی دندان ، سی تی اسکن دندان، سی بی سی تی دندان و ... را به روش های داخل دهانی و خارج دهانی ارائه دهند.

لازم به ذکر است که اجرای صحیح رادیولوژی دندان یا همان CTSCAN دندان می تواند به کاهش زمان درمان اکثر بیماری های دندانی کمک کند. به عبارتی با تشخیص نوع اختلال و مشکلاتی که برای شخص صورت گرفته، دندانپزشک راحت تر می تواند مناسب ترین روش درمان را برای فرد اجرا نماید. به طور خلاصه می توان گفت : تشخیص اختلال و روش درمان را برای دندانپزشک تسهیل می نماید. امروزه تشخیص، اندازه گیری و درمان تومورهای فک، اختلالات مفصل گیجگاهی فکی، وضعیت دندان های نهفته و ... توسط انجام سی تی اسکن دندان راحت تر صورت می گیرد.

اجرا و پیگیری درمان های ایمپلنت و ارتودنسی نیاز به بررسی نتایج سی تی اسکن دندان دارد. بدین ترتیب یک متخصص دندانپزشک به سهولت می تواند نوع روش درمان بیماری های دهان و دندان را به واسطۀ چنین نتایجی مشخص نماید. 

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()