لاستیک میشلن از برندهای شناخته شده و معروف به شمار می رود که به عنوان اسپانسرهای مسابقات رالی، فرمول یک و موتورسواری نیز در سطح بین المللی می توان آن را مشاهده نمود. اگر به دنبال خرید لاستیک میشلن برای اتومبیل خود هستید، با وجود تنوع بالای محصولات این برند، به سهولت می توانید لاستیک تمام فصل، زمستانی و تابستانی را با مشخصات فنی متفاوت خریداری نمائید. امروزه بیش از گذشته، خرید لاستیک خودرو برای دارندگان حائز اهمیت می باشد چون تنوع مدل های تایر بسیار است. در همین راستا فروشگاه همپا تلاش نموده در لیست محصولات خود، انواع تایر سواری را در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید لاستیک میشلن با کیفیت مرغوب

عموماً رانندگان با مشکل انتخاب و خرید تجهیزات اصلی خودرو رو به رو هستند که خرید لاستیک نیز جزء این موارد محسوب می گردد. چرا که این تجهیزات در عملکرد اتومبیل بسیار کاربردی هستند و عمدتاً هر چند سال یکبار و به دلایل مختلفی بایستی تعویض شوند. امروزه افراد زیادی خرید لاستیک میشلن را ترجیح می دهند چون از برندهای معروف و شناخته شده در سطح جهان به شمار می رود.

هم اکنون فروش لاستیک تراینگل و لاستیک میشلن در دسته بندی های متفاوت منجمله لاستیک های چهار فصل، زمستانی و تابستانی صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید، می توانید بهترین لاستیک میشلن را خریداری نمائید. با انتخاب لاستیک مناسب می توانید سطح عملکرد اتومبیل را بهبود ببخشید.

سطح چسبندگی تایر به جاده در شرایط آب و هوایی بارانی و برف برای رانندگان حائز اهمیت می باشد و به همین دلیل هنگام انتخاب لاستیک خودرو، می توانید به مراکز معتبر مراجعه نمائید. مشخصات فنی تایر بایستی تطابق با مشخصات فنی خودرو داشته باشد. بدین ترتیب می توانید رانندگی خوبی را تجربه کنید. جهت خرید آنلاین لاستیک میشلن همراه با گارانتی می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()