تفنگ پی سی پی دارای یک مخزن هوا فشرده یا تانک هستند که هوای فشرده را ذخیره می‌کنند. زمانی که تیرانداز تصمیم به شلیک گلوله می ‌گیرد، هوا از مخزن به صورت کنترل شده و قوی به داخل لوله تفنگ منتقل می‌شود. در صورت بررسی بیشتر مشخصات فنی و ویژگی های تفنگ پی سی پی PCP می توانید به وب سایت مجموعه طبیعت نو مراجعه نمائید. برای  خرید تفنگ پی سی پی  به سایت مراجعه کنید.

اجزای اصلی تفنگ پی سی پی

تفنگ‌ پی سی پی از چند قسمت اصلی تشکیل شده‌اند که هر یک نقش مهمی در عملکرد و عمر مفید تفنگ دارند. اجزای اصلی یک تفنگ پی سی پی عبارتند از:

لوله: لوله یا لوله‌های تفنگ بخش مهم از تفنگ پی سی پی هستند که توسط فشار هوا یا گاز، گلوله را به سمت مقصد پرتاب می‌کنند. لوله‌ها معمولاً از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شوند.

مکانیزم شلیک: این قسمت از تفنگ پی سی پی وظیفۀ شلیک کردن گلوله را دارد. مکانیزم شلیک شامل قطعه‌هایی مانند کشو، سرپیچ، سربالایی و دستگیره شلیک است.

دسته: دسته تفنگ قسمتی است که توسط تیرانداز نگهداری می‌شود و به او کنترل بیشتر بر روی تفنگ را می‌دهد. دسته‌ها معمولاً از چوب، پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند. خرید تفنگ پی سی پی را می توانید با دسته از جنس متنوع انجام دهید.

سوپاپ و دستگاه تنظیم فشار: این قسمت از تفنگ مسئول برای کنترل فشار هوا یا گاز است که برای پرتاب گلوله لازم است.

منبع تغذیه: برخی از تفنگ‌های پی سی پی دارای منبع تغذیه هستند که معمولاً شامل شیر هوا، کپسول CO2  یا باتری است.

به طور کلی اجزای اصلی یک تفنگ پی سی پی به شمار می روند و هر کدام نقش خود را در عملکرد کلی تفنگ ایفا می کنند. جهت خرید آنلاین تفنگ پی سی پی و سایر تجهیزات شکار و گردشگری می توانید به مرکز  فروش تفنگ پی سی پی یعنی فروشگاه طبیعت نو مراجعه نمائید.

مجموعۀ طبیعت نو

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن فروشگاه: 33942210-021

09125491251

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ساعت 12:30 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()