کوپلینگ ELPEX در دسته بندی کوپلینگ های دنده ای قرار گرفته می شود و جزء کوپلینگ های انعطاف پذیر به شمار می رود. جهت خرید کوپلینگ ELPEX باید نسبت به اصل بودن قطعه و همچنین سایز اطمینان حاصل کنید چون تأثیر مستقیم بر روی دوام و عملکرد این قطعه در سیستم های مکانیکی دارد. عمدتاً در طراحی برخی از انواع درایو که دارای سیستم های چرخشی هستند، شاهد کاربرد کوپلینگ تایری در ابعاد متفاوت می باشیم. با بکارگیری این قطعه، می توان برای بارهای پویا در سطح بالا، امکان چرخش صحیح شافت را فراهم آورد. شرکت کیهان افزار زاگرس از جمله فروشندگان بزرگ در عرصه تجهیزات جانبی و انواع قطعات کوپلینگ فلزی و انعطاف پذیر در برندهای معتبر می باشند.

مواد تشکیل دهنده کوپلینگ ELPEX

در نتیجه مبتنی بر نیاز سیستم های مکانیکی می توان مناسب ترین کوپلینگ ELPEX را تهیه نمود. از ویژگی های شاخص کوپلینگ تایری می توان به مقاومت بالای آن نسبت به تغییرات دمایی در رنج منفی 50 الی مثبت 50 درجه سلسیوس اشاره نمود. در فرآیند ساخت انواع موتور، پمپ، کمپرسور، درایور و ... می توان از قابلیت های کوپلینگ ELPEX استفاده کرد. جهت طراحی و ساخت کوپلینگ تایری از مواد لاستیکی کلرپن استفاده می شود و به همین دلیل از مقاومت بالا در برابر آتش و امور ضد استاتیک برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت خرید کوپلینگ تایری می توانید با دفتر فروش ما تماس بگیرید. پس از کسب اطلاعات مکفی، با آسودگی خاطر می توانید کوپلینگ مناسب و کاربردی را برای طراحی و راه اندازی سیستم های مکانیکی تهیه نمائید. از مزایای قطعات کوپلینگ تایری می توان به قابلیت بکارگیری آن در سیستم هایی که در مقابل بارهای زیاد قرار گرفته می شوند، اشاره نمود. برای سفارش حضوری و اینترنتی انواع کوپلینگ لاستیکی و فلزی منجمله خرید کوپلینگ ELPEX می توانید با دفتر فروش ما در شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()