عموماً نایلون عریض برای پوشش زمین، گلخانه، باغات و محصولات کشاورزی استفاده می ‌شود. این نایلون ‌ها معمولاً دارای خصوصیات ضد UV و مقاومت در برابر شرایط جوی هستند. با توجه به نیاز خود، می ‌توانید از این نوع نایلون عریض استفاده کنید. همچنان به سهولت می توانید از طریق دریا پلاستیک نسبت به خرید نایلون عریض اقدام نمائید. این تولید کننده معتبر دارای سابقه فعالیت طولانی می باشند که توانسته اند با استفاده از مواد اولیه مرغوب،  فروش نایلون عریض را انجام دهد. در نتیجه متناسب با نیاز می توانید بهترین نوع پلاستیک را خریداری کنید.

نحوه تولید نایلون عریض یا نایلون کشاورزی

نایلون عریض یک نوع پلیمر سنتتیک است که از مواد اولیه نفتی تولید می ‌شود. فرایند تولید این نوع پلاستیک به طور کلی شامل مراحل زیر می ‌شود:

  • تهیه مواد اولیه مرغوب: مواد اولیه برای تولید نایلون شامل نفت خام و گاز طبیعی است. این مواد اولیه ابتدا به واحدهای پالایشگاهی منتقل شده و پس از پالایش و تصفیه، به مواد اولیه پلیمر تبدیل می‌ شوند.
  • فرآیند پلیمریزاسیون: در این مرحله، مواد اولیه پلیمر به واحد تولید پلیمر منتقل می ‌شوند. سپس با استفاده از فرایندهای شیمیایی و حرارتی به پلیمر تبدیل می ‌شوند.
  • پروسه اکستروژن: پس از تولید پلیمر، فرایند اکستروژن شروع می‌ شود. در این فرایند، پلیمر گرم و ذوب شده به صورت یک نخ نازک از دستگاه خارج می ‌شود.
  • مرحله شکل دهی و خنک کردن: نخ پلاستیک‌ساز شده به صورت لایه‌ های عریض شکل داده می‌ شود و سپس با استفاده از سیستم ‌های خنک‌کننده خنک می ‌شود تا به حالت نایلون عریض تبدیل شود.
  • بسته ‌بندی: نایلون عریض کشاورزی بعد از تولید و فرآیندهای قبلی، بسته ‌بندی شده و برای استفاده در کاربردهای کشاورزی آماده می ‌شود.

دریا پلاستیک به عنوان یک تولید کننده موفق و دارای سابقه طولانی، همواره می توانند نیاز شما را در زمینه  خرید نایلون عریض گلخانه ای ارزان و با دوام مرتفع سازند.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()