فروشگاه طبیعت نو از جمله مراکزی است که به صورت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات کوهنوردی و طبیعت گردی فعالیت می کنند. در نتیجه مبتنی بر نوع فعالیت، در لیست محصولات خود امکان خرید تفنگ پی سی پی را برای علاقه مندان به سرگرمی تیراندازی فراهم نموده اند. لازم به ذکر است، تفنگ پی سی پی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک تفنگ هوایی با دقت بالا، قدرت بالا و کارایی مناسب هستند.

خرید آنلاین تفنگ پی سی پی

عملکرد تفنگ های پی سی پی به نحوی است که با استفاده از یک مخزن یا تانک مخصوص، هوای فشرده را ذخیره و از آن برای شلیک گلوله استفاده می ‌کنند. هنگام خرید تفنگ پی سی پی باید به مشخصات فنی یا همان نحوه عملکرد آن توجه نمائید چون شاهد فروش این محصول در مدل های متفاوت هستیم.

برخی از انواع تفنگ‌ پی سی پی دارای طراحی خاص و جذاب هستند که علاوه بر عملکرد عالی، به صورت ظاهری نیز جذاب هستند. به عبارتی خرید تفنگ پی سی پی می تواند به عنوان یک وسیله تزئینی و جزء لوازم کلکسیونی صورت گیرد. همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، تفنگ پی سی پی به عنوان منبع قدرت برای اندازه‌گیری گلوله استفاده می شود. اپراتور یا تیرانداز، فردی است که قصد استفاده صحیح و اثربخش از تفنگ PCP را دارد. بنابراین باید با ساختار مکانیکی چنین تفنگ هایی آشنا باشند و سپس با هدف گیری مناسب بتوانند تیراندازی دقیق خود را انجام دهند.

در حال حاضر، خرید با بهترین قیمت تفنگ پی سی پی را می توانید از میان برندهای معتبر کره ای، آمریکایی، ترکیه ای و ... همانند هاتسان، هوبن، کرال، ایکس ایمپکت، اوانیکس مکس، رکسی، جی خان نابلس و ... از طریق فروشگاه اینترنتی طبیعت نو انجام دهید. توسط این مجموعه معتبر با اطمینان خاطر می توانید به صورت آنلاین نسبت به خرید تجهیزات کوهنوردی و انواع تفنگ پی سی پی اورجینال اقدام کنید.

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن فروشگاه: 33942210-021

09125491251

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ساعت 12:30 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()