لاستیک پیرلی از دیگر برندهای پرفروش فروشگاه چرخ و یدک به شمار می رود. لاستیک از مهمترین قطعات خودرو محسوب می گردد که ارتباط مستقیم میان اتومبیل و سطح جاده را فراهم می آورد. با توجه به اینکه عوامل متعددی باعث کاهش عمر مفید لاستیک های خودرو می شود، هر چند وقت یکبار بایستی تایرهای معیوب و آسیب دیدۀ خودرو را با لاستیک های جدید جایگزین نمائید.  فروش لاستیک پیرلی در سایز و مدل های متفاوت صورت می پذیرد و این چنین می توان متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، نوع جاده و مدل خودرو، بهترین انتخاب مدل لاستیک پیرلی را از طریق فروشگاه چرخ و یدک داشته باشید.

خرید لاستیک پیرلی با عملکرد بالا

میزان خط ترمز، سطح چسبندگی، هندلینگ و فرمان پذیری از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید لاستیک پیرلی بایستی در نظر بگیرید. اهمیت دادن به موارد مذکور، می تواند بهترین شرایط رانندگی را برای شما در شرایط آب و هوایی زمستان، تابستان و یا تمام فصل فراهم آورد. با توجه به مطالب مهمی که بدان اشاره نمودیم، با انتخاب لاستیک پیرلی مناسب، قادر به کنترل و تنظیم فرمان خودرو در مدت زمان کوتاه خواهید بود و نگرانی نسبت به مدت زمان ترمزگیری در جاده های خیس و لغزنده نخواهید داشت.

موارد متعددی وجود دارد که بر روی قیمت لاستیک پیرلی و هر برند دیگری تأثیر می گذارد. بدین ترتیب خریداران بایستی پیش از خرید تایر، مطالعات دقیق نسبت به انواع لاستیک و مفاهیم حروف و اعداد مندرج بر روی انها داشته باشند. در این صورت راحت تر می توانند انتخاب خود را داشته باشند و متناسب با مدل خودرو، کاربردی ترین مدل لاستیک پیرلی رادیال را خریداری نمایند. در حالت کلی، استفاده از لاستیک مناسب برای اتومبیل، به راننده کمک می کند که بتواند رانندگی کم صدا، بدون لرزش و راحتی را تجربه کند. ضمن آنکه دارای طول عمر و مقاومت سایشی بیشتر خواهد بود. در صورت تمایل به سفارش خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک پیرلی سواری، کراس اور و ... می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()