قطعات بلدوزر کوماتسو را می توانید در سطح بازار داخل، از طریق مراکز معتبر خریداری نمائید. بلدوزر از مهمترین ماشین آلات سنگین به شمار می رود که کاربرد آن را می توانید در اجرای اکثر پروژه های عمرانی، راهسازی، ساختمان سازی، کشاورزی و غیره ملاحظه نمائید. به دلیل ساختار مکانیکی که ماشین آلات سنگین دارند، فروش قطعات بلدوزر کوماتسو را در سطح بازار می توانید ملاحظه نمائید. البته بایستی به این نکتۀ مهم توجه و دقت کافی داشته باشید که از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل فرمائید. فروشگاه سرویس قطعه چندین سال است که در زمینۀ واردات و فروش قطعات بلدوزر کوماتسو و سایر ماشین آلات راهسازی فعالیت دارند و با تضمین کیفیت و قیمت خدمات خود را ارائه می دهند.

فروش انواع قطعات بلدوزر کوماتسو با قیمت ارزان

هر کدام از لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، دارای کاربری خاص می باشند و قطعاً سالم بودن آنها نقش بسزایی بر روی عملکرد ماشین خواهد داشت. به همین دلیل، سالم بودن قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره مالکین ماشین آلات سنگین، به محض رویت کوچک ترین اختلال در این چنین ماشین هایی، بایستی در اولین فرصت نسبت به مرتفع نمودن ایرادات آن اقدام نمایند.

اگر در پی خرید قطعات بلدوزر کوماتسو هستید، بایستی از اصل بودن قطعات و تطابق مشخصات فنی قطعه و مدل بلدوزر اطمینان حاصل نمائید. تیغه، موتور، چرخ زنجیری یا لاستیکی، کابین، گیربکس،پمپ هیدرولیک و ... برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بلدوزر به شمار می روند که می توانید آنها را از طریق مراکز عرضۀ قطعات ماشین های سنگین خریداری نمائید. جهت استعلام و دریافت لیست قیمت  فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو ، می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید. به طور کلی، اصل بودن قطعات نسبت به قیمت، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و همواره بایستی از سوی خریداران در نظر گرفته شوند.

فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()