در این مقاله تلاش داریم تا شما را بیشتر با نکات انتخاب لاستیک کومهو، متناسب با مدل اتومبیلتان آشنا سازیم. به طور کلی، هنگام خرید لاستیک کومهو بایستی به یک سری نکات مهم دقت نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل خواهد داشت.  با توجه به اینکه لاستیک های خودرو تا ابد کار نمی کنند و هر چند سال یکبار بایستی جهت حفظ امنیت خودرو، تایرها را تعویض نمود، بایستی در انتخاب و خرید لاستیک مناسب برای اتومبیلتان توجه نمائید. سایش لاستیک ها، لرزش های زیاد در طول حرکت، ایجاد شکاف و بریدگی بر روی سطوح لاستیک، ایجاد برآمدگی در تای و تغییر عمق آج تنها برخی از مواردی هستند که بر روی انتخاب سایز لاستیک کومهو تأثیرگذار می باشند.

جهت دریافت مشاوره تخصصی در زمینه خرید لاستیک کومهو مانند لاستیک سراتو می توانید با مشاوران فروش چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید.

فاکتورهای مهم در انتخاب لاستیک کومهو

با توجه به اینکه تایرها تا ابد برای اتومبیل کار نمی کنند، جهت حفظ امنیت خودرو و رانندگی بایستی به فکر تعویض آنها باشید. همواره بایستی نگاهی دقیق بر وضعیت لاستیک ها داشته باشید و نسبت به سالم بودن آج ها اطمینان حاصل نمائید. در صورتی که مالک هر وسیلۀ نقلیه ای می باشید، بایستی در انتخاب مدل لاستیک کومهو نکات متعددی را در نظر بگیرید. طوقه، بدنه، تسمه، آج، لایه های پلی استر اضافی و دیواره جانبی از جمله اجزای اصلی لاستیک به شمار می روند که چگونگی ساخت هر لایه در افزایش طول عمر لاستیک خودرو تأثیرگذار خواهد بود. در حال حاضر فروش لاستیک کومهو در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب بایستی مبتنی بر مدل خودرو، بهترین انتخاب سایز لاستیک کومهو را داشته باشید. جهت  خرید لاستیک سراتو مانند لاستیک کومهو رادیال از نوع تمام فصل، زمستانه و تابستانه می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()