پرسلان بر نوعی صفحه برش است که طراحی و ساختار آن برای بریدن تکه های سرامیک پرسلان می باشد. از دانه های سایشی در فرآیند ساخت انواع پرسلان بر استفاده می شود، تا بدین وسیله بتوانند شرایط لازم را برای سایش مورد نیاز جهت برش تکه های پرسلان را فراهم آورند. با استفاده درست و نگهداری مناسب از صفحات پرسلان بر، می توان از آن ها برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. لازم به ذکر است که ابعاد و به نوعی میزان قطر صفحه پرسلان بر بر روی نحوه عملکرد آن، هنگام برش تکه های پرسلان تأثیر می گذارد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره تخصصی نسبت به انتخاب و خرید پرسلان بر ، سرامیک بر و ... می توانید به فروشگاه ابزار مجید مراجعه کنید و به صورت آنلاین با کارشناسان فروش مشورت نمائید.

خرید پرسلان بر در ابعاد متفاوت

جهت استفاده از پرسلان بر، نیاز به دستگاه فرز می باشد که امکان چرخش چنین دیسک هایی را فراهم می آورد. در نتیجه مبتنی بر نیاز پروژه و نوع مصالحی که در اختیار دارید، می توانید تصمیم گیری درستی نسبت به انتخاب سایز قطر و ضخامت صفحه پرسلان بر بگیرید. سپس بدون آسیب رساندن به قطعات پرسلان، می توانند از مزایای دیسک پرسلان بر مناسب، از ترک خوردگی و لب پریدگی قطعات حین برش جلوگیری کرد.

ضخامت صفحه پرسلان بر بیشتر باشد، قابلیت برش تکه های ضخیم پرسلان را خواهد داشت. اهمیت دادن نسبت به کیفیت پرسلان بر و به نحوی نوع متریال به کار رفته، از جمله موارد مهمی است که می تواند بر روی دوام و ماندگاری صفحه برش تأثیر بگذارد. برای خرید صفحه پرسلان بر و انواع صفحه برش در برندهای معتبر و با قیمت ارزان می توانید با فروشگاه ابزار مجید تماس بگیرید. پس از بررسی کلیه محصولات موجود، با اطمینان خاطر می توانید با کیفیت ترین صفحه پرسلان بر را خریداری کنید.

 فروشگاه ابزار مجید 

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

02166347835

09126725681

majidakbari79@yahoo.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 36
نمایش همه
علاقه مندی ها ()