فن کابین آسانسور را می توان در ابعاد و برندهای متفاوت خریداری کرد. لازم است که بدانید، تنوع فن آسانسوری، باعث می گردد تا افراد در انتخاب این وسیله سردرگم شوند. هم اکنون جهت سفارش فن کابین آسانسور می توانید با دفتر فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید.

این مجموعه معتبر به دلیل داشتن سابقه طولانی می توانند شما را در انتخاب و  خرید فن کابین آسانسور  در برندهای معتبر راهنمایی کنند.

فروش انواع فن کابین آسانسور

عمدتاً خرید فن کابین آسانسور توسط افراد متخصصی که در حوزه طراحی و ساخت کابین های آسانسور فعالیت می کنند، صورت می گیرد. در نتیجه از این موضوع مهم مطلع هستند که متناسب با یک سری فاکتورهای مهم منجمله موارد زیر بایستی از لیست فروش فن کابین آسانسور، محصول مناسبی را انتخاب نمایند:

  • مقدار تجهیزات و قطعات الکترونیکی: همانطور که می دانید، جهت طراحی و ساخت کابین های آسانسور نیاز به استفاده از تجهیزات و قطعات الکترونیکی است که متناسب با میزان جریان دما، بایستی در انتخاب و خرید فن کابین آسانسور توجه نمود.
  • مساحت کابین آسانسور: با افزایش مساحت کابین آسانسور، می بایست مقدار توان و جریان فن آسانسوری در نظر گرفته شود.
  • نحوه طراحی کابین: متناسب با سبک طراحی کابین آسانسور، ممکن است محل قرارگیری فن کابین آسانسور و مدل آن متفاوت در نظر گرفته شود.
  • قیمت: متناسب با نوع برند، مدل فن و همچنین ابعاد و وزن قیمت فن کابین آسانسور متفاوت تعیین می گردد.

همانطور که می دانید، یکی از نکات مهم در طراحی کابین های آسانسور، انتخاب فن آسانسور مناسب است که قابلیت تهویه صحیح داشته باشد. از این رو، میزان دما و چرخش هوا در انواع کابین آسانسور حائز اهمیت می باشد. فروش فن آسانسوری در ابعاد متفاوت به طراحان کابین آسانسور کمک می کند که بتوانند دستگاهی با طول عمر بالا طراحی نموده و در محل مورد نظر نصب کنند.

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()