فیلتر شنی از تجهیزاتی است که در تصفیه سازی آب از آن استفاده می شود. استفاده از فیلتر شنی موجب می شود که ذرات معلق در آب حذف و پاکسازی شوند. فیلتر شنی ها استوانه های فلزی یا فایبرگلاسی هستند که داخل آن از شن دانه بدی شده استفاده شده است.

برای خرید فیلتر شنی از مجموعه های معتبر فروش فیلتر شنی  مانند سایت اطلس آب مراجعه کنید. محصولات این مجموعه دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. قیمت فیلتر شنی بر اساس کاربری و ابعاد مختلف است. برای استعلام قیمت فیلتر شنی با همکاران ما تماس بگیرید. صافی شنی ها با توجه به ابعادی که دارند، دسته بندی می شوند. در صورت نیاز به خرید فیلتر شنی از طریق سایت اطلس آب می توانید خرید فیلتر شنی را انجام دهید.

خرید فیلتر شنی با قیمت ارزان

فیلتر شنی در انواع مختلف با توجه به ظرفیت و جنس بدنه ساخته می شود. فیلتر شنی ها در بخش پیش تصفیه آب بسیار رایج هستند و استفاده از آن ها می تواند موجب حذف ذرات و ناخالصی های آب شود. گل و لای ، ذرات جامد و... با عبور از بستر شن و سیلیس دانه بندی شده ، جداسازی می شود. برای خرید فیلتر شنی ، دقت به کیفیت آن بسیار مهم است.  خرید فیلتر شنی FRP با کیفیت بسیار بالا بسیار مهم بوده و با خرید فیلتر شنی از مراکز معتبر می توانید این وسیله را با کیفیت بسیار عالی تهیه کنید.

شرکت اطلس آب سازنده ی دستگاه های تصفیه آب است و فروش فیلتر شنی استخر و سایر تجهیزات تصفیه و فیلتراسیون آب را با نازل ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید فیلتر شنی و انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب به سایت اطلس آب مراجعه کرده و با همکاران ما تماس بگیرید تا مشاوره دریافت کنید و خریدی عالی را تجربه کنید.

   شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

         ایمیل atlasab724@gmail.com

                                                                        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()