سختی گیر رزینی برای حذف سختی آب مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از سختی گیر رزینی می توان آب سخت را به آب نرم تبدیل کرد. سختی گیر رزینی، با استفاده از رزین های کاتیونی ، یون کلسیم و منیزیم را با یون سدیم جایگزین می کند. به دستگاه سختی گیر رزینی ، دستگاه تبادل یونی هم گفته می شود. سختی یا املاحی که در آب وجود دارد، آنیون ها و کاتیون ها را تشکیل می دهد که کاتیون های آب را سختی آب می نامند. کاتیون های آب  شامل کلسیم ، آهن، منیزیم ، منگنز و... می باشد. بیشترین سختی آب را منیزیم و کلسیم تشکیل می دهد. سختی گیر رزینی از فایبرگلاس شاخته شده است. همچنین در انواعی فلز در ساخت این مخازن استفاده شده است. سختی گیر رزینی دارای قیمت اقتصادی بوده و از مزایای دیگر آن می توان به عدم زنگ زدگی و عدم نشتی اشاره نمود.

خرید سختی گیر رزینی را از طریق شرکت اطلس آب انجام دهید. شرکت اطلس آب از سازندگان تجهیزات تصفیه آب است که فروش سختی گیر رزینی را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

فروش سختی گیر رزینی با قیمت ارزان

سختی آب می تواند مشکلات زیادی در تجهیزات صنعتی ایجاد کند و موجب ایجاد رسوب و آسیب به تجهیزات شود به همین دلیل از سختی گیر رزینی برای حذف سختی آب استفاده می شود. انواع سختی گیر از نظر عملکرد در انواع سختی گیر رزینی، سختی گیر الکترومغناطیسی ، سختی گیر مغناطیسی و سختی گیر خانگی می باشد. فروش سختی گیر رزینی از طریق شرکت اطلس آب با بهترین قیمت انجام می گیرد.

بسیار مهم است که در خرید سختی گیر رزینی به کیفیت آن توجه داشته باشید زیرا در بازار فروش سختی گیر رزینی با قیمت های مختلف ارائه می شود. فروش سختی گیر رزینی توسط شرکت اطلس آب در کیفیت عالی ارائه می شود.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()