فروشگاه رادین ایمن در لیست محصولات کفش کار، اقدام به فروش کفش ایمنی ایمن پا در مدل و سایزهای متفاوت می نمایند. قبل از خرید کفش ایمنی ایمن پا، نظرات کاربران دیگر را درباره مدل مورد نظر مطالعه کنید تا از تجربیات دیگران بهره‌مند شوید. امروزه کارخانه تولید کفش ایمنی ایمن پا تلاش دارند با استفاده از مواد سبک‌تر، وزن کلی کفش را کاهش دهند تا راحتی بیشتری برای کاربر فراهم کنند. لازم است که بدانید، قیمت خرید کفش ایمنی ایمن پا را با توجه به ویژگی ها و کیفیت آن ها بایستی بررسی کنید. گاهی اوقات پرداخت هزینه بیشتر برای یک کفش کار با کیفیت بهتر، در درازمدت صرفه‌جویی اقتصادی و همچنین حفاظت از جان شما را به ارمغان می آورد.

خرید کفش ایمنی ایمن پا استاندارد و با کیفیت

با مد نظر قرار دادن یک سری نکات مهم، می توانید تجربه بهترین خرید کفش ایمنی ایمن پا را داشته باشید که نیازهای شما را برآورده کند تا ایمنی و راحتی لازم برای تحرک در محیط های کاری داشته باشید. برخی از مشخصات مهم و کاربردی که انواع کفش ایمنی ایمن پا از برخوردار هستند، عبارتند از:

  1. جنس مقاوم
  2. کفی ضد لغزش
  3. وزن سبک
  4. رنگ و طراحی
  5. نوارهای بازتابنده
  6. سپر محافظ نوک پا
  7. طراحی ارگونومی
  8. پشتیبانی قوس پا
  9. قابلیت انعطاف‌پذیری
  10. سازگاری با شرایط مختلف آب و هوایی

این ویژگی ها باعث می شود که کفش‌ ایمنی ایمن پا، نه تنها ایمنی لازم را برای پاهای شما فراهم کند بلکه راحتی و کارایی شما را در محیط های کاری بهبود بخشیده و تضمین می کند. جهت آگاهی از قیمت خرید کفش‌ کار  ایمن پا می توانید به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. پس از بررسی مشخصات و ویژگی های انواع کفش کار، در نهایت مناسب ترین تجهیزات ایمنی فردی مورد نیازتان را خریداری کنید.

آدرس فروشگاه : بازار آهن شادآباد میدان ( سابق ) جانبازان پاساژ بزرگ شهر ابزار گذر 4 واحد 2

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 33
نمایش همه
علاقه مندی ها ()