حذف میکرو ارگانیسم ها و میکروب ها از آب توسط عامل خارجی را گند زدایی می گویند. یکی از ماده هایی که برای گندزدایی آب از آن استفاده می شود ، کلر است. با اضافه کردن کلر به آب ، میکروب و باکتری و... از بین رفته و گندزدایی آب انجام می گیرد. برای استفاده از کلر نیاز به کلرزن مایع است که بتوان آن را به خوبی به آب اضافه نمود. خروجی آب تصفیه خانه ها دارای میکروب ها و میکرو ارگانیسم هایی است که برای پاکسازی نیاز به استفاده از کلر دارند. کلرزن مایع سیستمی برای تزریق کلر به آب که میزان مشخصی از کلر را به آب اضافه می کند. فروش دستگاه کلرزنی در تنوع بالا صورت می گیرد.

شرکت اطلس آب از مراکز معتبری است که در زمینه ی فروش دستگاه کلرزنی و سایر تجهیزات تصفیه سازی آب فعالیت دارد. برای خرید کلرزن مایع به صورت غیرحضوری از طریق تماس با همکاران ما می توانید تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید.

خرید کلرزن مایع متناسب با کاربرد مورد نظر  

کلرزن مایع و کلریناتور از پر کاربردترین تجهیزات برای پاکسازی آب می باشد که توسط شرکت اطلس آب ارائه می شود. این مجموعه از سازندگان تجهیزات تصفیه آب می باشد که انواع این تجهیزات را با کفیت بسیار عالی ارائه می کند. برای خرید کلرزن مایع می توانید از طریق این مجموعه خریدتان را با قیمت مناسب انجام دهید. قیمت کلرزن مایع با توجه به ابعاد مخزن کلر، میزان دوزینگ، نوع کاربری و.. تعیین می شود. از کلرزن مایع برای گند زدایی آب چاه ، آب استخر ،کنترل رشد جلبک و.. استفاده می شود.  

شرکت اطلس آب فروش دستگاه کلرزنی را در مدل های مختلف و با کیفیت عالی ارائه می نماید. در صورت تمایل به خرید کلرزن مایع و انواع تجهیزات مورد نیاز برای سیستم تصفیه آب و فاضلاب با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

     ایمیل atlasab724@gmail.com

                                                                        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()