کفش ایمنی نگهبان یکی دیگر از محصولاتی است که توسط فروشگاه رادین ایمن در مدل های متنوع به فروش می رسد. اگر به دنبال خرید کفش ایمنی هستید، بایستی با مد نظر قرار دادن شرایط محیط کار و بررسی خطرات و صدماتی که ممکن است برای پاهای شما رخ دهد، انتخاب مناسبی داشته باشید. فروش کفش ایمنی نگهبان در مدل های متفاوت صورت می پذیرد و این مسئله باعث می گردد تا افراد به سهولت بتوانند محصول با کیفیت خریداری کنند.

خرید کفش ایمنی نگهبان استاندارد

کفش ایمنی نگهبان نیز همانند هر کفش کار دیگری متشکل از اجزای مختلف است که مبتنی بر نوع کاربری متفاوت تعیین شوند. هنگام خرید کفش ایمنی نگهبان بایستی به این نکته مهم توجه کنید که جنس متریال به کار رفته در هر کدام از قسمت های کفش ایمنی در طول عمر آن ها تأثیرگذار است. در این جا شما را با برخی از اجزای مهم به کار رفته در فرآیند ساخت کفش ایمنی نگهبان و سایر برندها اشاره می کنیم که باعث افزایش مقاومت کفش ایمنی در برابر خطرات احتمالی می شود، عبارتند از:

  • تعبیه رویه چرم درجه یک
  • تثبیت کننده میانی پا
  • زیره مقاوم در برابر لغزش
  • تعبیه منطقه آسایش صعود
  • استفاده از چشمک های غیر فلزی مناسب
  • مد نظر قرار دادن پشتیبانی فعال پاشنه پا
  • تعیین کلاهک پنجه کامپوزیتی با اتصال گسترده
  • مد نظر قرار دادن بست زیپ برای برخی از مدل های کفش ایمنی

لازم است که بدانید برخی از انواع کفش ایمنی نگهبان، دارای چنین ویژگی هایی هستند چون متناسب با نوع خطرات احتمالی که فرد حین کار با آن روبرو می شود، می بایست کفش ایمنی ویژگی های خاص متفاوت داشته باشد. در این صورت، قیمت خرید کفش ایمنی نگهبان بر اساس مشخصات فنی و مدل، متفاوت تعیین می شوند. جهت بررسی بیشتر مدل های متنوع کفش ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید. با دسترسی داشتن به مشخصات فنی کلیه محصولات، در نهایت با اطمینان خاطر می توانید کفش ایمنی استاندارد و با کیفیت خریداری کنید.

آدرس فروشگاه : بازار آهن شادآباد میدان ( سابق ) جانبازان پاساژ بزرگ شهر ابزار گذر 4 واحد 2

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()