رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد از دیگر مراکز تخصصی است که در حوزه خدمات تصویربرداری دهان و دندان فعالیت می کنند. بدین ترتیب با دسترسی داشتن به کلیه تجهیزات رادیوگرافی دندان به سهولت می توانند کلیه خدمات مرتبط به رادیوگرافی دیجیتال را به مراجعین محترم ارائه دهند، این دستگاه به دلیل کاهش تشعشعات و کیفیت بالای تصاویر، کاربرد فراوانی در حوزه رادیولوژی دندان دارد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل از جمله مراکز معتبر و شناخته شده مرکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد محسوب می گردند که مجهز به بروزترین دستگاه های رادیوگرافی دندان هستند.

مرکز رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد با تجهیزات پیشرفته

عمدتاً مرکز رادیولوژی دندان فک و صورت در سعادت آباد با تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار دارند می توانند بهترین شرایط تصویربرداری دندان را به مراجعین محترم ارائه دهند. به عنوان مثال، دستگاه رادیوگرافی پانورامیک، برای تهیه تصاویر جامع از دندان ها و فک، که به تشخیص مشکلات کلی کمک می کند.

برای بررسی بافت ‌های نرم و ساختارهای داخلی فک و صورت که در تشخیص بیماری های خاص بسیار کارآمد است، شاهد استفاده از تجهیزات پیشرفته رادیولوژی دندان منجمله CBCT، CT Scan و ... هستیم. دستگاهی که تصاویر سه‌بعدی از فک و صورت ارائه می دهد و در تشخیص مسائل پیچیده بسیار مفید است. بنابراین متناسب با نیاز مراجعین، خدمات  رادیولوژی فک و صورت سعادت آباد قادر به ارائه کلیه خدمات تصویربرداری مرتبط می باشند.

این تجهیزات به کلینیک ها کمک می کند تا به طور دقیق و سریع، تصاویر با کیفیت بالا تولید کرده و به تشخیص و درمان بهینه بیمار کمک کنند. برای اطلاعات دقیق‌تر، می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید. این مجموعه معتبر به دلیل داشتن سابقه طولانی در حوزه رادیوگرافی دندان می توانند مشاوره تخصصی نسبت به ویژگی هر کدام از روش های رادیولوژی ارائه دهند.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()