رادیولوژی دندان یکی از مراکز فعال در حوزه تصویربرداری دهان، فک و صورت به شمار می روند. در نتیجه متناسب با مشکل و پوسیدگی هایی که برای دهان و دندان های شما بوجود آمده است، می توانید از خدمات رادیولوژی دندان استفاده نمائید. هدف کلی از خدماتی که مراکز رادیولوژی دندان ارائه می دهند، روشی مناسب برای تشخیص ایرادات بوجود آمده برای دندان ها می باشد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل چندین سال است که بر روی ارائه خدمات تصویربرداری دندان تمرکز دارند و تجهیز به دستگاه های پیشرفته می باشند.

بررسی خدمات رادیولوژی دندان

همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، رادیولوژی دندان یک رشته تخصصی در دندانپزشکی است که به استفاده از تکنیک های تصویربرداری برای بررسی و تشخیص مشکلات دندانی و فکی می پردازد. هدف اصلی این روش، ارائه تصاویر دقیق از ساختارهای دندانی، لثه ها و فک ها به دندانپزشکان برای تشخیص و درمان بهینه است. برخی از روش های انجام رادیولوژی دندان عبارتند از:

  • رادیوگرافی کوچك: این نوع تصویربرداری معمولاً برای بررسی دندان های خاص و قسمت‌های کوچکی از دهان استفاده می شود. در این روش، عکاسی از یک یا چند دندان به‌صورت هم‌زمان انجام می شود.
  • رادیوگرافی کامل: این نوع تصویر برداری شامل تعدادی فیلم یا دیجیتال است که تمام دندان ها و ساختارهای فکی را پوشش می دهد. 
  • رادیوگرافی پانورامیک: این روش امکان تصویربرداری از تمام فک و دندان ها در یک تصویر بزرگ را فراهم می ‌آورد و برای ارزیابی کلی وضعیت فک و دندان ها مفید است.
  • رادیوگرافی CBCT: این تکنیک به منظور ارائه تصاویر سه بعدی از دندان ها، لثه ها، و فک ها استفاده می شود و معمولاً برای ایمپلنت ها و جراحی های پیچیده کاربرد دارد.

همواره مرکز رادیولوژی دندان به شناسایی مشکلاتی مانند حفره ها، عفونت ها، بیماری های لثه و ناهنجاری های فکی کمک می کند. همچنین در زمان برنامه‌ریزی درمان های دندانی همچون ایمپلنت، پروتز و یا درمان های ارتودنسی بسیار مفید است. جهت دریافت هرگونه خدمات رادیولوژی دندان، فک و صورت می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید.

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()