پارس خودرو از شرکت‌های قدیمی خودروساز داخلی است که دارای خودروهای لوکس و مدرن است. خودرو های پارس خودرو از با کیفیت ‌ترین خودرو های تولیدی در کشور هستند. این خودرو ها توسط پارس خودرو مونتاژ و عرضه می ‌گردد. از بهترین خودرو های پارس خودرو می ‌توان به برلیانس h۳۲۰ ،برلیانس h۳۳، برلیانس کراس ، ساندرو و غیره اشاره کرد. این خودرو ها که از پرطرفدار ترین خودرو ها در کشور هستند دارای امکانات رفاهی و آپشن ‌های بسیار خوب می ‌باشند. خرید اقساطی پارس خودرو با استقبال گسترده مردمی مواجه شده است. خودرو های پارس خودرو علی رغم داشتن قیمت ‌های بالاتر نسبت به تولیدات سایپا و ایران خودرو ، فروش بالایی را به خود اختصاص داده است زیرا مشخصات فنی خودرو های پارس خودرو در کنار جذابیت ظاهری توانسته دلیل منطقی بر قیمت خدمات فروش اقساطی پارس خودرو باشد.

شرایط خرید اقساطی پارس خودرو

شرایط خرید اقساطی پارس خودرو توسط برخی از مجموعه ‌ها بسیار آسان ‌تر ارائه می‌ گردد و همین موجب شده تا افراد بتوانند بسیار راحت ‌تر از طریق چنین مجموعه‌ های معتبر فروش اقساطی پارس خودرو را انجام دهند. قیمت فروش اقساطی پارس خودرو در مجموعه دنیای خودرو بسیار مناسب ارائه می ‌گردد. افراد می ‌توانند بسیار راحت ‌تر این خودرو ها را تهیه کنند. مجموعه دنیای خودرو یکی از مراکز معتبر فروش خودرو است که بهترین شرایط خرید اقساطی پارس خودرو را ارائه می ‌کند و یکی از مجموعه معتبر است. بنابراین افرادی که قصد خرید اقساطی پارس خودرو را دارند با مراجعه به سایت دنیای خودرو می ‌توانند اطلاعات لازم را به دست آورند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرند. این مجموعه بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌ کند. مرکز دنیای خود رو همواه سعی داشته که شرایط آسان تری را به مشتریانش ارائه کند.

 

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21
نمایش همه
علاقه مندی ها ()