خرید اقساطی خودرو یکی از راهکارهایی است که باعث می گردد تا افرادی که علاقه مند به خرید خودرو هستند ولی تمکن کافی برای پرداخت یکجا مبلغ خودرو را ندارند، از چنین طرح هایی بهره گیرند. امروزه شاهد نوسانات قیمت خودرو هستیم و این مسئله باعث کاهش میزان فروش در سطح بازار خودرو می گردد. ارائه طرح های خرید و فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط بلند مدت و کوتاه مدت به افراد مختلف این امکان را می دهد که بتوانند با حداقل سرمایه نیز اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند. مجموعه دنیای خودرو چندین سال است که توانایی ارائه خدمات بیشتر به مشتریان منجمله شرایط خرید اقساطی خودرو تحویل فوری را دارند.

خرید اقساطی خودرو با بهترین شرایط

نیاز است که بدانید، مبلغ پیش‌پرداخت و قسط ها در خرید اقساطی خودرو بسته به عوامل زیر تعیین می شود:

  • قیمت خودرو : قیمت نهایی خودرو تأثیر مستقیم بر مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط دارد. هرچه قیمت خودرو بالاتر باشد، معمولاً پیش‌پرداخت در شرایط خرید اقساطی خودرو بیشتر تعیین می گردد.
  • درصد پیش‌پرداخت : بسیاری از فروشندگان، درصد مشخصی از قیمت خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت تعیین می کنند. این درصد معمولاً بین ۱۰ تا ۳۰ درصد است.
  • مدت زمان اقساط : مدت زمان اقساط (چند ماه یا چند سال) نیز بر مبلغ اقساط ماهانه تأثیر می‌گذارد. مدت زمان طولانی‌تر معمولاً به معنای اقساط کمتر ماهانه اما هزینه کل بیشتر است.
  • نرخ بهره : نرخ بهره تعیین‌کننده هزینه اضافه‌ای است که بر اقساط ماهانه تاثیر می ‌گذارد. نرخ های بهره متفاوت بر مبلغ کل اقساط و نحوه تقسیم آن ‌ها تأثیرگذارند و باعث می گردد تا افراد از خدمات فروش اقساطی خودرو بهره گیرند.
  • شرایط پرداخت : شرایط خاصی مانند روش‌ های پرداخت (ماهانه، سه‌ ماهه و غیره) نیز می تواند تأثیری مستقیم بر مبلغ اقساط داشته باشد. برای تعیین دقیق این مبلغ‌ ها، بهتر است با مشاوران مالی و فروش مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید و سپس با اطمینان خاطر نسبت به دریافت خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل آنی اقدام کنید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()