کمربند ایمنی نقش بسزایی در حفظ ایمنی افراد دارد. همانطور که می دانید، سقوط از ارتفاع جزء خطرات احتمالی در برخی از مشاغل محسوب می گردد. در همین راستا، شاهد تولید و فروش کمربند ایمنی در مدل های متفاوت هستیم که باعث افزایش ایمنی افراد حین کار می شود. فروشگاه رادین ایمن متناسب با نیاز بازار، در زمینه فروش لوازم ایمنی منجمله کمربند ایمنی هارنس فعالیت می کنند. این چنین می توانند شما را در انتخاب و خرید کمربند ایمنی مناسب راهنمایی کنند.

خرید بهترین کمربند ایمنی هارنس

کمربندهای ایمنی هارنس معمولاً در چندین مدل مختلف عرضه می شوند که هر کدام برای کاربردهای خاص طراحی شده‌اند. عمدتاً مدل ها به شرح زیر تقسیم‌بندی می شوند:

  • کمربند ایمنی هارنس استاندارد: این نوع کمربند ایمنی معمولاً برای کارهای عمومی در ارتفاع استفاده می شود و برای تأمین ایمنی کارگران طراحی شده است.
  • کمربند ایمنی هارنس دوش دسته‌ای (Y-Shape یا X-Shape):  دارای دو یا چند نقطه اتصال است و خرید کمربند ایمنی هانس با چنین ویژگی، برای فعالیت هایی که نیاز به حرکت آزادتر دارند، مناسبند.
  • کمربند ایمنی مخصوص کار در ارتفاع: این هارنس ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ایمنی بیشتری در شرایط کاری خاص مانند ساختمان یا سازه های بلند را فراهم کنند.
  • کمربند ایمنی با بندهای کمکی: برای کارهای خاص مانند کار در داخل مخازن یا در شرایط دشوار، این نوع کمربند ایمنی شامل بندهای اضافی برای تثبیت بهتر کاربر هستند.
  • هارنس های ضدآتش: برای کار در جاهایی که احتمال آتش‌سوزی وجود دارد، این مدل کمربند ایمنی هارنس با مواد خاص و مقاوم در برابر حرارت تولید می شود.

انتخاب مدل مناسب بستگی به نوع کار، شرایط محیطی و نیازهای ویژه دارد، بنابراین توجه به استانداردها و نکات ایمنی در انتخاب و خرید کمربند ایمنی هارنس بسیار مهم است. برای مشاهده مدل های بیشتر و اطلاع از قیمت کمربند ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه : بازار آهن شادآباد میدان ( سابق ) جانبازان پاساژ بزرگ شهر ابزار گذر 4 واحد 2

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()