سرامیک بر از مهمترین محصولات فروشگاه ابزار مجید به شمار می رود که می توانید در سایز، مدل و برندهای مختلف خریداری کنید. صفحه های سرامیک بر معمولاً برای برش انواع مختلف سرامیک و کاشی های سرامیکی استفاده می شوند. ویژگی های خاصی که باید در نظر گرفت تا بدانیم چه نوع سرامیکی با این ابزار مناسب‌تر است، ما را تا انتهای پست همراهی کنید. سرامیک بر با کیفیت بالا از الماس با درجه خلوص بالاتر ساخته می شود  که منجر به عمر بیشتر و کیفیت برش بهتر می گردد.

خرید بهترین سرامیک بر

سرامیک های نرم (ایرانی و چینی) معمولاً بهتر با صفحه سرامیک بر مواد غیر مرواریدی برش داده می شوند. این سرامیک ها دارای چگالی کمتری هستند و برش آن ها آسان‌تر است. در عین حال، سرامیک های سخت (سرامیک) که برای پوشش دهی دیوار و کف استفاده می شوند و دارای چگالی بالا و سخت‌تر هستند، باید اقدام به خرید سرامیک بر نمود. این صفحه ها به دلیل قدرت و دقت بالای برش، برای سرامیک سرامیک بسیار مناسب‌اند.

جهت ایجاد برش صاف، برای برش های دقیق و صاف، از صفحه های نازک و ویژه استفاده کنید. برای برش های زاویه‌دار، خرید سرامیک بر با طراحی خاص که بتوانند زاویه های مختلف را برش دهند، مناسب‌ترند. صفحه های سرامیک بر که دارای الماسه های با کیفیت بالا هستند، معمولاً برش های تمیزتر و دقیق‌تری ارائه می دهند و همچنین عمر طولانی‌تری دارند. پیش از خرید سرامیک بر، بررسی کنید که صفحه انتخابی شما مناسب نوع سرامیکی است که قصد برش آن را دارید. نوع کاربری و هدف نهایی برش نیز مهم است.

به طور کلی، برای برش سرامیک های مختلف، انتخاب صفحه سرامیک بر متناسب با نوع و سختی سرامیک و همچنین نوع برش مدنظر، نقش مهمی در کیفیت نهایی برش خواهد داشت. جهت خرید و اطلاع از قیمت صفحه سرامیک بر می توانید با کادر فروش ابزار مجید تماس بگیرید.  

تلفن ثابت : 02166347835

تلفن همراه: 09126725681

آدرس : تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 8
نمایش همه
علاقه مندی ها ()